• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с.Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація

пропозиції готуються та подаються українською мовою

Завершена

1 441 729.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 208.65 UAH
Номер: fdf524327e5e4d2a8144ff3bc0f4fbae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.11.2020 09:45 - 28.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.11.2020 № 40 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 листопада 2020 року № 40 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-10-05-007727-а від 05.10.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону; усунення порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вікнянської сільської ради Заставнівського району Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.10.2020 (далі – тендерна документація); звернення ФОП Лазоренка М.В. від 07.10.2020 до Замовника; відповідь Замовника на звернення від 09.10.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Колективного комерційного підприємства «Фірма «М.А.К. КОМ» (далі – ККП «Фірма «М.А.К КОМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ККП «Фірма «М.А.К КОМ»; рішення уповноваженої особи від 28.10.2020 (протокол №1); повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2020; договір від 11.11.2020 №135; відповідь Замовника від 11.11.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ККП «Фірма «М.А.К КОМ», в якому зокрема вимагав надати документи, визначені у Додатку №2 до тендерної документації: для платників ПДВ - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку - копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції ККП «Фірма «М.А.К КОМ» вимагає надати документи, які не передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів ККП «Фірма «М.А.К КОМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації виходячи з наступного. Станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (21.10.2020) учасник ККП «Фірма «М.А.К КОМ» на вимогу Додатку №2 до тендерної документації не надав жодних документів з відомостями щодо сплати податків та зборів (копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ/єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників ПДВ/єдиного податку, або довідка у довільній формі про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв). Під час розгляду Замовником його тендерної пропозиції учасник 27.10.2020 завантажив через електронну систему закупівель копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Відповідно до частини шостої статті 26 Закону тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник має право внести зміни до своєї пропозиції, які враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим, частиною дев’ятою статті 26 Закону учаснику надано право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах своєї пропозиції шляхом завантаження уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону стосуються підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тобто, внесення змін до тендерних пропозицій, крім випадків завантаження учасниками документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій законодавством не передбачено. Таким чином, учасник ККП «Фірма «М.А.К КОМ» недотримав вимог Додатку №2 до тендерної документації в частині ненадання відомостей щодо сплати податків та зборів. Також, відповідно до Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати Розрахунок ціни тендерної пропозиції, який має бути виконаний у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Згідно з пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги робіт згідно з технічним завданням та відсутні розрахунки, така тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, учасник до ціни пропозиції, згідно наданого ним кошторису, включив витрати на: заробітну плату, вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, проте не надав до них відповідні розрахунки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім цього, ККП «Фірма «М.А.К КОМ», якого визнано переможцем, з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не надав довідку в довільній формі про відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримав вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку №3 до неї. Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника ККП «Фірма «М.А.К КОМ» як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень: 19.11.2020 16:01 - 04.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2020 16:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення за результатами розгляду констатуючої частини висновку по моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня по вул.Бажанського,17 у с. Вікно, Заставнівського району, з проведенням заходів щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності (заміна покриття даху, утеплення фасаду та горищного перекриття). Будівля класу трудового навчання, за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація. Повідомляємо, що висновок за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації є хибним, з огляду на наступне: Замовник керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), за результатами розгляду пропозиції учасника ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" (надалі – Учасник), встановлено невідповідність у складі пропозиції, щодо надання документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановленим в розділі 2 Додатку № 2 Тендерної документації. Згідно ч.16 ст. 29 Закону встановлено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомляємо, що згідно Додатку № 2 Тендерної документації перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема згідно розділу 2 Додатку встановлено, що учасник повинен надати документи підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції, крім того відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності) копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. Згідно п. 2 ч. 16 ст. 29 Закону встановлено що Замовник має право оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи, що в договорі учасник зазначає ціну з урахуванням системи оподаткування, з вказівкою ПДВ або без ПДВ, на підставі викладеного на підтвердження права підпису договору про закупівлю учасник надає установчі документи, які містять відомості щодо сплати податків та зборів. Крім того, наголошуємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель не передбачено, що конкретний перелік документів, які учасник має право керуючись ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити протягом 24 годин з моменту повідомлення. На підставі викладеного, вважати що відомості щодо сплати податків та зборів не передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону. На думку замовника вищезазначені документи можуть бути розглянуті як підтверджуючі правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції з урахуванням системи оподаткування учасника переможця, правомічності застосування ПДВ або вказівки іншої системи оподаткування. Стосовно твердження невідповідності пропозиції учасника у зв’язку з ненаданням відповідних розрахунків заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, прибуток, коштів на покриття адміністративних витрат, повідомляємо, що згідно умов Тендерної документації Замовником не вимагалось обов’язкове надання вищезазначених документів. Згідно п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у "Технічному завданні" включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт. Товари, роботи і послуги, зазначені у тендерній пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні тендерної пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть. На підставі викладеного відхилення пропозиції з вищезазначеної вимоги не є законною підставою згідно умов Тендерної документації та ст. 31 Закону. Стосовно надання учасником довідку про відсутність підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим на думку органу державного фінансового контролю не дотримано вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку №3 до неї, повідомляємо наступне: Під час вивчення та перевірки дотримання вимог ст. 17 Закону, встановлено, що учасником ККП «ФІРМА «М.А.К. КОМ», до кінцевого строку подання пропозицій у 17:49 20 жовтня 2020 року завантажено файл в форматі PDF, який містить довідки в довільній формі, зокрема на 28 аркуші електронного документу є гарантійний лист вих. № 34 від 15.10.2020 року щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України. Враховуючи наявність в електронній системі публічних закупівель гарантійного листа згідно п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції в супереч діючого законодавства. На підставі викладеного процедура відкритих торгів проведена з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовник вжито заходів щодо надання аргументовних заперечень та усунення допущених помилок, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
Дата публікації звіту: 26.11.2020 20:00

Запити/Пояснення