-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)
Категорія замовника: відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" пункт 3, частини 4, ст.2.Адреса Замовника: 34600, м.Березне, вул..Вишнева-19,Рівненська область, Україна. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
3 904 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 521.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 521.81 UAH
Номер:
f3953716cb894d19baac5b78f0180aa2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2020 00:00
Період моніторингу:
25.11.2020 17:01 - 17.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2020 № 79
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.11.2020 № 79.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-02-003763-a 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Березнівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради Рівненської області (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-01-005770-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 26 від 02.10.2020 зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Тепломодерн», пропозицію учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2020, Договір підряду від 24.11.2020 № 74, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.12.2020.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» встановлено, що Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації в «Технічному завданні по об’єкту» у пункті 87 Розділу 1. Загальнобудівельні роботи зазначено вид робіт: нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу Біофлейм на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій.
Згідно пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (зі змінами) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню визначеному Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852.
Слід зазначити, що у Додатку №2 до тендерної документації замовником зазначено кадрові та організаційні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) визначені Постановою № 852.
Разом з тим, в учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Тепломодерн» у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія на вищезазначений вид робіт.
При цьому, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» відсутні будь-які документи щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), як встановлено п.п.8.1 пункту 8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 27.11.2020 про надання пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерній документації. Пояснення Замовником по суті не надано.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Тепломодерн» підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Однак в порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовником при розгляді пропозицій не відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, визнано переможцем торгів та укладено Договір підряду від 24.11.2020 № 74.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції встановлено, що Замовником тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відхилена правомірно з підстави, зазначеної у протоколі розгляду тендерних пропозицій
Період усунення порушень:
08.12.2020 15:48 - 23.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2020 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Отримавши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)», номер оголошення про проведення якої - UA-2020-10-02-003763-a, що був проведений з 25.11.2020 – по 08.12.2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, та користуючись своїми законними правами, зокрема частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до вищезгаданого висновку, а саме:
По-перше, відповідно до вимог пункту 8.1. Розділу III Тендерної документації від учасників вимагалося надання в складі пропозиції – «Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації. Оскільки, згідно кошторисних розрахунків учасника ТОВ «Тепломодерн» вартість робіт по виконанню «Нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу Біофлейм на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій» складає значно менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, а згідно з п. 8 Тендерної документації, такий учасник не зобов’язаний вказувати дані про такого субпідрядника/співвиконавця (вказувати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання) в поданій тендерній пропозиції. Крім того, керуючись положенням пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця має місце лише у тому випадку, коли обсяг робіт, що доручатиметься субпідряднику/співвиконавцю, становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Повідомляємо, що незалучення субпідрядника в обсязі, що «дорівнює чи перевищує 20% від вартості договору про закупівлю» не означає те, що підрядником/учасником не буде залучено субпідрядні організації взагалі, а це означає, що таке залучення на окремі види робіт – можливе, проте обсяг виконання не буде перевищувати 20% від вартості договору про закупівлю, та з огляду на те, що згідно Тендерної документації на дану закупівлю учасники не зобов’язані вказувати дані про конкретних субпідрядників/співвиконавців в поданих тендерних пропозиціях, учасником ТОВ «Тепломодерн» було дотримано вимоги Тендерної документації.
По-друге, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «Згідно пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (зі змінами) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню визначеному Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852. Слід зазначити, що у Додатку №2 до тендерної документації замовником зазначено кадрові та організаційні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) визначені Постановою № 852. Разом з тим, в учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Тепломодерн» у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія на вищезазначений вид робіт», повідомляємо, що згідно вимог Тендерної документації на дану закупівлю робіт, зокрема підпунктом 5.4 пункту 5 Додатку №3 до Тендерної документації – від учасників вимагалося надання у складі пропозиції «Завірена учасником копія дійсної ліцензії або дійсної декларації відповідності матеріальної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», учасником ТОВ «Тепломодерн» були дотримані вимоги пункту 5.4 пункту 5 Додатку №3 до Тендерної документації, та ліцензія на право виконання будівельних робіт була надана у складі пропозиції. Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не було встановлено вимоги стосовно надання учасниками у складі пропозиції - ліцензії ДСНС на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), і Замовник на стадії розгляду учасника не може знати про усі наявні та/або відсутні дозвільні документи, ліцензії, сертифікати, інші документи передбачені будівельними нормами, що необхідні для виконання будівельних робіт, тощо, щодо усіх учасників закупівлі.
По-третє, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» відсутні будь-які документи щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), як встановлено п.п.8.1 пункту 8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.», однак дана інформація не відповідає дійсності, оскільки учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації, даний факт був описаний у наших Поясненнях, що надавалися нами для органу моніторингу 2 грудня 2020 року в межах його проведення.
По-четверте, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 27.11.2020 про надання пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерній документації. Пояснення Замовником по суті не надано.» повідомляємо, що не можемо погодитись із даним твердженням, оскільки нами були наданні пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі для органу моніторингу, та опубліковані 2 грудня 2020 року, в яких нами були описані пояснення по суті порушень, що були виявлені органом моніторингу.
Отже, з огляду на вищеописане, повідомляємо, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн», оскільки, така пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», також нами дотримано всіх вимог та принципів проведення процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (Ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-02-003763-a).
Просимо:
1. Прийняти дані аргументовані заперечення до розгляду.
2. Скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)», номер оголошення про проведення якої - UA-2020-10-02-003763-a.
Дата публікації звіту:
14.12.2020 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
cea06b2dcb9f4624a614fa1c04818f38
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2020 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-02-003763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації в «Технічному завданні по об’єкту» у пункті 87 Розділу 1. Загальнобудівельні роботи зазначено вид робіт: нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу Біофлейм на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій.
Згідно пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (зі змінами) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню визначеному Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852.
Слід зазначити, що у Додатку №2 до тендерної документації замовником зазначено кадрові та організаційні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) визначені Постановою № 852.
Разом з тим, в учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Тепломодерн» у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія на вищезазначений вид робіт.
При цьому, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» відсутні будь-які документи щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), як встановлено п.п.8.1 пункту 8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
774e65a13ca747b686b6aa462d95a5e4
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2020 09:28
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 27.11.2020р. повідомляємо:
Відповідно до пункту 8.1. Розділу III Тендерної документації учасники повинні були надати в складі пропозиції – «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації. Оскільки, згідно кошторисних розрахунків учасника ТОВ «Тепломодерн» вартість робіт по виконанню робіт із вогнезахисного просочування складає менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, згідно з п. 8 Тендерної документації, такий учасник не зобов’язаний вказувати дані про такого субпідрядника/співвиконавця в поданій тендерній пропозиції. Крім того, керуючись положенням пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця має місце лише у тому випадку, коли обсяг робіт, що доручатиметься субпідряднику/співвиконавцю, становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, з огляду на вказане вище, повідомляємо, що нами – Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн», оскільки, така пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», також нами дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (Ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-02-003763-a).