• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус, код ДК 021:2015 - 34120000-4)

Мова, якою готуються документи пропозиції - українська.

Торги відмінено

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Номер: a572a6a5c0b840d1868efad9c7fda160
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.10.2020 19:12 - 10.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2020 № 217 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2020 № 217 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 13 UA-2020-10-01-009347-a 01.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2, 3, 11 та 19 частини другої статті 22 Закону та частини четвертої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду та оцінки тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.10.2020 №2-09/10. Моніторингом встановлено, що підпункт 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частин п’ятої статті 23 Закону. Також, моніторингом питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційний критерій у Додатку 3 до тендерної документації не відповідають вимогам пункту 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі у довільній формі та довідку щодо виконання учасником аналогічного договору, складену за формою ІІ, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт І розділу ІІІ тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Однак, зазначений опис формальних (несуттєвих) помилок не відповідає переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710. Зазначене є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, за результатом моніторингу встановлено, що згідно пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, які є не виробниками, повинні надати копію документу, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову та роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух» Однак, у відповідності до цивільного законодавства України, учасники мають право реалізовувати транспортні засоби без відповідної реєстрації суб’єктів господарювання у сервісних центрах (регіональних відділеннях МВС). Документи для реєстрації транспортних засобів надає виробник товару із супутньою документацією на документи, які вимагаються для реєстрації транспортних засобів. Разом з тим, відповідно до Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200: дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі. Таким чином, до дистриб'ютора та дилера право власності на товар не переходить і власником товару фактично є виробник товару, а тому вимоги пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації є неправомірними відносно дистриб'ютора та дилера, бо право власності на товар до них не переходить. Як наслідок Замовником, в частині встановлення у тендерній документації вимоги стосовно надання копію документу, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову та роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.10.2020 13:19 - 05.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2020 13:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено у зв'язку з неможливостю усунення порушень
Дата публікації звіту: 23.10.2020 14:56