• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.

Торги відмінено

10 736 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 736.17 UAH
Номер: 60487c898426418a980171ba1ffba6ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-27-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.10.2020 18:23 - 18.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2020 № 220 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2020 № 220 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 15. UA-2020-09-29-004477-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питанні відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п`ятої статті 23 Закону. За результатами моніторингу питанні відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення Замовником абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз`яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), надання роз`яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 29.09.2020 №153, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Моноліт-Центр» (далі - ТОВ «Моноліт-Центр», учасник), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2020 №159, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договору від 23.10.2020. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено вимогу частини п`ятої статті 23 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, повідомлення до учасника ТОВ «Моноліт-Центр» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні у складі тендерної пропозиції, зокрема: додаткову угоду на зменшення суми договору, змінений календарний графік робіт до додаткової угоди № 1 до договору від 05.09.2019 №265 та кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника. Одже, зазначене є порушенням Замовником вимоги частини 16 статті 29 Закону в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «Моноліт-Центр» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, підпунктом 5.1. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу надання довідки, яка має містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі визначеним Додатком 3 цієї документації. Проте, відповідно до наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів (Технічна документація кошторис.pdf стр.7) у розділі II «Будівельні машини і механізми» для виконання робіт, що є предметом закупівлі, необхідна наявність розчинозмішувачів пересувних, місткістю 150 л, тоді як наданою довідкою про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 13.10.2020 №40-20 не підтверджена наявність вищевказаного обладнання. Також, підпунктом 5.3 «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання завірених копій підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Проте, учасником ТОВ «Моноліт-Центр» надано копію договору від 05.09.2019 №265 без додатків до нього, які є невід`ємною частиною цього договору (Додаток №1 - Договірна ціна, Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 – План фінансування). Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Моноліт-Центр» та визначив його переможцем процедури.
Період усунення порушень: 29.10.2020 18:56 - 13.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2020 18:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник відміняє тендер через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.11.2020 13:41