• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (Колісний екскаватор)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40247540. 4. Місцезнаходження замовника: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрелецька Рита Олександрівна, секретар тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», провідний економіст відділу МТЗ, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, тел. +380459352431, +380459351407. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Колісний екскаватор. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Колісний екскаватор - 1 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні і кошти підприємства. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» жовтня 2020 року (час 18:00 год.) 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер: a408b4f2d293459d918a20a5923d9afc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 16:13 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2020-09-29-003667-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Техноторг», ПП «БОМ І С», ТОВ «АЛЕАНДА І К» та ФОП Веселова Ігоря Владиславовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.09.2020 № 135, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.11.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг» (далі – ТОВ «Техноторг»), приватного підприємства «БОМ І С» (далі – ПП «БОМ І С»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕАНДА І К» (далі – ТОВ «АЛЕАНДА І К»), фізичної особи-підприємця Веселова Ігоря Владиславовича (далі – ФОП Веселов Ігор Владиславович) повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2020, договір від 08.12.2020 № 82/15-Б, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 08.12.2020 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю від 18.01.2021.
Період усунення порушень: 04.02.2021 18:51 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 18:51

Запити/Пояснення