-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування)
мова закупівлі - українська
Завершена
6 447 059.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 235.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 235.30 UAH
Номер:
3ba7ed5f992745f691dabb776176a534
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2021 00:00
Період моніторингу:
28.04.2021 12:57 - 25.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2021 №285
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-09-28-009659-а 28.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції Красносільське МПП «МВА», Товариство з обмеженою відповідальністю «Меридіан», Товариство з обмеженою відповідальністю «Данко», Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 02 грудня 2020 року №21/5, вимоги про усунення порушення від 26 листопада 2020 року та рішення замовника від 30 листопада 2020 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 грудня 2020 року №37 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22 грудня 2020 року, повідомлення про внесення змін до Договору додатковими угодами від 22 грудня 2020 року №1, від 28 грудня 2020 року №2 та пояснення від 19 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії у сумі 32235,00 гривень.
Моніторингом установлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
21.05.2021 16:52 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме у закупівлі UA-2020-09-28-009659-a, зобов’язуємося недопускати їх у майбутньому.
Дата публікації звіту:
24.05.2021 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
ac04db6cb62449188764bf10383eddc0
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2021 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-28-009659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4481b1c119f4b46b73b7730d818c8d7
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
19.05.2021 12:33
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги С180306 Мнишин-Горбаків на ділянці км 1+700 - км 2+700 Гощанського району (Коригування) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-009659-a) пояснюємо слідуюче.
Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснюється на основі будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 06/20-07/20/А від 06.07.2020р. проведено ТОВ «Перша Приватна Експертиза»), для реалізації заходу передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів http://www.arhioda.gov.ua/.
Замовником на виконання вимог п. 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено в електронну систему інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Однак, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, яка опублікована в електронній системі, передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.