-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга)
до 31 грудня 2022 року
Завершена
128 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 640 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 640 000.00 UAH
Номер:
eeaab4e963304786a9cf8bec17af40d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 19:23 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
80 UA-2020-09-28-009511-a 28.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СВС-СЕРВІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.09.2020 (протокол № 447) зі змінами, затвердженими рішеннями тендерного комітету від 02.10.2020 (протокол № 459) та від 02.10.2020 (протокол № 460), протокол розкриття тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС» (далі – ТОВ «СВС-СЕРВІС»), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 02.11.2020 № 408, укладений з ТОВ «СВС-СЕРВІС», додаткові угоди від 11.11.2020 № 1, від 24.11.2020 № 2, від 17.12.2020 № 3, від 17.12.2020 № 4 та від 24.12.2020 № 5 до цього договору (далі – Договір), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема відповідно до додатку 1. Так, відповідно до пункту 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, подається довідка, складена згідно з формою додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції надав, зокрема форму «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» (форма вивантажена з файлу «договірна ціна.imd») та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В пунктах 10, 18, 19, 20, 42, 45, 46, 47 та 48 розділу II цієї відомості зазначені будівельні машини і механізми, необхідних для виконання робіт, передбачених у технічному завданні щодо предмету закупівлі (додаток 8 тендерної документації), а саме: автогудронатори (мiсткiсть 7000 л), бульдозери (потужнiсть 59 кВт та 79 кВт), бульдозери-розпушувачi на тракторi (потужнiсть 79 кВт), причiпи тракторнi (вантажопiдйомнiсть 2,0 т), трактори на гусеничному ходу (потужнiсть 59 кВт та 79 кВт), трактори на пневмоколiсному ходу (потужнiсть 59 кВт) та трактори унiверсальнi сiльськогосподарськi (потужнiсть 39 кВт). При цьому, у вказаній довідці відсутня інформації про наявність у власності або оренді зазначених машин і механізмів.
Враховуючи вищевикладене, учасник процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність всього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт зазначених у додатку 8 тендерної документації, чим не дотримався вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:54 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати закупівель моніторингу
Дата публікації:
16.02.2021 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
62df59705dbc4447ba468edaf74b6f93
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція («Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-28-009511-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b31ef1bfee0d42a68c9f34d368ea1ee7
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
22.01.2021 10:54
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно проєктно - кошторисної документації, затвердженої в установленому законом порядку, експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва та Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя.
Додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації. Програма економічного і соціального розвитку м. Маріуполя міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://mariupolrada.gov.ua/
Номер:
6990fe9039d84cd18ee5eab14b51f1f7
Назва:
Щодо висновку моніторингу
Дата опублікування:
09.02.2021 15:28
Опис:
Розглянувши висновок моніторингу ДАСУ, Замовник має заперечення та вважає, що відсутні правові підставі для розірвання договору.