-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
2 164 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 640.00 UAH
Номер:
0e0be7db9063499f900802f508781f26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-02-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 13:32 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-09-26-000159-a 26.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведенного моніторингу встановлено порушення п. 8 та п. 9 ч. 2 ст. 21, ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.09.2020 б/н (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» (далі - Переможець),
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЛІДЕР-КОМФОРТ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.11.2020 № 23/11, додаткову угоду від 23.11.2020 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.11.2020 № 21096-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що п. 6 розділу 3 ТД та технічне завдання Додаток № 3 до ТД містять суперечливі відомості, так як в ТД рік виготовлення кожної позиції не пізніше 2020 року, а в технічному завданні – рік виготовлення – не раніше 2019 року.
Моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 23.11.2020 № 1 внесено зміни до договору від 23.11.2020 № 23/11 в частині продовження строку поставки товару до 25.12.2020.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Також, пунктом 4 розділу 6 ТД зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та визначено перелік істотних умов, а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Отже, додаткова угода від 23.11.2020 № 1 до договору від 23.11.2020 № 23/11, якою змінено терміни поставки товару без документально підтверджених обставин, укладена з порушенням ч. 5 статті 41 Закону № 922-VIII.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону № 922-VIII Договір є нікчемним в частині укладання додаткової угоди від 23.11.2020 № 1 до договору від 23.11.2020 № 23/11.
Період усунення порушень:
03.12.2020 17:07 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 17:07
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відомості про справу
Київський окружний адміністративний суд
Єдиний унікальний номер справи 320/13574/20 Адміністративний позов
Дата публікації:
21.12.2020 10:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад Київської обласної ради щодо висновку за проведеним моніторингом (ID моніторингу: UA-M-2020-11-02-000028) надає аргументоване заперечення та додатки
Дата публікації звіту:
10.12.2020 12:06