-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Завершена
3 270 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 353.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 353.00 UAH
Номер:
bee7c9a3314c42a99a94e5aeb98beab5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2021 00:00
Період моніторингу:
10.03.2021 16:04 - 01.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.03.2021 № 116
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.03.2021 № 116
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-09-25-008029-a
25.09.2020 Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (код за ЄДРПОУ 01566057) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Асоціації ПМТЗ "Комплект" встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення звіту про виконання договору.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної
пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-09-25-004329-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 25.09.2020 №52 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.10.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.10.2020 №70, №71, тендерну пропозицію Асоціація підприємств матеріально-технічного забезпечення "Комплект" (далі Асоціація ПМТЗ «Комплект»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 16.10.2020, договір від 27.10.2020 №26/10-20, додаткові угоди від 30.10.2020 №1, від 04.12.2020 №2, від 22.12.2020 №3.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції Асоціації ПМТЗ "Комплект" встановлено, що Замовник в підпункті 7.3 пункту 7 розділу тендерної документації «І. Загальні положення» вимагає наступне: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Учасником Асоціація підприємств матеріально-технічного забезпечення "Комплект" у файлі «Працівники.pdf» завантажено копію наказу від 03.02.1993 №1 про призначення на посаду президента Асоціації ПМТЗ "Комплект" Бляхова Юрія Оскаровича, та копію контракту (трудового договору) від 14.08.1992 про прийняття на роботу до Виробничо-комерційного підприємства «Сервіс-Комплект» Кулікової Ольги Юріївни. Слід зазначити, що копія контракту (трудового договору) від 14.08.1992 наведена не в повному обсязі, не містить підписів Сторін, та не завірена належним чином.
На порушення умов підпункту 7.3 пункту 7 розділу тендерної документації «І. Загальні положення» до копії наказу від 03.02.1993 № 1 та копії контракту (трудового договору) від 14.08.1992, які в оригіналі викладено російською мовою, не надано їх автентичного перекладу на українську мову.
Таким чином, тендерна пропозиція Асоціації ПМТЗ "Комплект" не відповідає вимогам розділу І тендерної документації.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Натомість, між Замовником та переможцем Асоціацією ПМТЗ "Комплект" укладено договір від 27.10.2020 №26/10-20.
Відповідно до вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 13.1 договору від 27.10.2020 №26/10-20 строк дії договору до 31.12.2020, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за поточний ремонт проведена в повному обсязі у 2020 році відповідно до умов договору від 27.10.2020 №26/10-20 із врахуванням зміни строку надання послуги та зменшення суми договору, внесених додатковими угодами від 04.12.2020 №2, від 22.12.2020 №3.
Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю не оприлюднив, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
31.03.2021 13:35 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2021 13:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на результати проведення моніторингу UA-M-2021-03-09-000003 ● bee7c9a3314c42a99a94e5aeb98beab5 повідомляємо наступне:
Нами, Донецьким національним університетом економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, було проаналізовано висновок проведення моніторингу закупівлі за предметом: Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт бази відпочинку "Лісова", що знаходиться за адресою Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Івана Мазепи, 39 (будинки А, Б, Г, Д, Е, Л, їдальня – внутрішні та зовнішні роботи; адмінбудівля - внутрішні роботи; зовнішні мережі) (Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-09-25-008029-a).
У резулятивній частині висновку про проведення моніторингу вказано наступне:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Щодо питання №1 повідомляємо: Дане порушення було усунуто; Зобов’язуємось вжити відповідних заходів щодо недопущення виникнення таких порушень у майбутньому.
Щодо питання №2 повідомляємо, що Тендерна документація не містила вимог на зазначення конкретного переліку працівників та надання на усіх них підтверджуючих документів. У разі того, якщо ми б вважали за необхідне надати підтверджуючі документи на усіх працівників, що зазначені у відповідній довідці або дані яких містяться у складі пропозиції- це було б обов’язково зазначено в межах Тендерної документації. Оскільки такої вимоги Тендерна документації не містила, відхилення на такій підставі було б неправомірним.
Інформація, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" є цілком достатньою та повною, що свідчить про повну відповідність вимогам Тендерної документації зокрема і критерію – наявність працівників.
Додатково повідомляємо, що у зв’язку з тим, що строк дії договору завершено, роботи по даному договору виконані у повному обсязі станом на сьогодні, дані зауваження взяті до уваги, тендерним комітетом було проведено засідання, в межах якого дані питання висвітлювались та відповідно було прийнято рішення щодо недопущення в майбутньому вищенаведених обставин.
Дата публікації звіту:
07.04.2021 15:52