-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, вулиця Галицька, 119А, місто Рогатин
Торги відмінено
4 679 191.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 791.91 UAH
мін. крок: 1% або 46 791.91 UAH
Номер:
a4dd5bf8470b4be8952e1f19f69cc6f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2020 00:00
Період моніторингу:
21.10.2020 11:33 - 11.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2020 № 73
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Нальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 21.10.2020 №73
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-25-001200-b 25.09.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону.
За результатами питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання подання тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Рогатинської районної ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету від 13.10.2020 №17, роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення від 13.10.2020, рішення замовника від 19.10.2020, скарга до процедури.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 5 «Проект договору» до ТД вказано, що Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
За нормою частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону.
На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами розгляду встановлено, що учасником-переможцем торгів ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ» подано банківську гарантію у вигляді електронного документа без накладення ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, чим не дотримано вимог частини третьої статті 12 Закону та пункту 2 Розділу 3 ТД.
Поряд з цим разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, Зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Проте, вищезазначені документи учасником ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ» подані без накладання відповідного ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів, як вимагалось Замовником у пункті 2 Розділу 3 до ТД.
Крім того встановлено, що у пункті 6 Розділу 3 до ТД Замовник вимагає для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, учасником надається копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Однак, учасником-переможцем ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ», не надано вищезазначеного документа.
Також, учасником ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку «Загальні відомості про учасника», яка не містить окремих вимог Замовника, а саме:
г) спеціалізація;
ж) зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту та/або останніх змін до статуту (нова редакція) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», чим не дотримано вимог пункту 2 Розділу 5 ТД.
Замовник у пункті 2 Розділу 5 ТД вимагає від учасника торгів надати сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/довідки повинні бути надана з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Учасником ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ» подано протерміновану скановані довідки (довідки від 21.09.2020 №125 та №124, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 11.10.2020).
Замовник у пункті 4 Розділу 6 ТД вимагає від учасника для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у складі пропозиції надати наступні документи, зокрема:
- щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме пропозицію та/або договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Учасником ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ» не надано підтверджуючих документів, чим порушено вимоги пункту 4 Розділу 6 ТД.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником визначено переможцем торгів ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ». Проте, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ».
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
02.11.2020 16:40 - 17.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2020 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Дата публікації звіту:
05.11.2020 12:55