• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

3 351 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 755.00 UAH
Номер: abd66af33f424e72acf5eb53e2deea3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-04-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 04.11.2020 14:53 - 26.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 04.11.2020 № 235 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.11.2020 №235 2) UA-2020-09-24-003192-c, Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області, ДК 021:2015:30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шабашов Євген Вікторович установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протоколи засідання тендерного комітету Замовника, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2020. За результатами аналізу тендерної пропозиції переможця ФОП Шабашов Євген Вікторович вимогам тендерної документації встановлено, що Замовником підпунктом 2 пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасником гарантійного листа про те, що у разі перемоги Учасник гарантує постачання товару, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним Учасником в документі «Технічні вимоги», наданим ним у складі тендерної пропозиції, із обов’язковим переліченням конкретних значень характеристик товару. Крім того, останнім абзацем пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі невиконання Учасником вимог цього розділу тендерної документації або ненадання будь-яких документів, передбачених цим розділом, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється на підставі абз. 2 пункту 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Шабашов Євген Вікторович відсутній вищезазначений гарантійний лист, чим недотримано вимоги підпункту 2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Замовником в порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Шабашов Євген Вікторович. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-13 «Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі товарів або послуг, крім переможця» - не підтверджено. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-17-2 «Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією замовником відхилено, а переможцем визначено учасника - фізичної особи - підприємця, з яким такий замовник попередньо укладав договори більше ніж за 3-5 різними групами cpv» - підтверджено, в частині неправомірного обрання переможцем торгів ФОП Шабашов Євген Вікторович. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій інших учасників торгів – порушень не установлено.
Період усунення порушень: 10.11.2020 15:32 - 25.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2020 15:32

Оскарження висновку в суді

Опис: 24.11.2020 територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результат моніторингу процедури закупівлі. Згідно списку автоматично розподілених справ Запорізького окружного адміністративного суду за 24 листопада 2020 року, справі за позовом ТУ ДСА України в Запорізькій області до Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області присвоєно єдиний унікальний номер № 280/8475/20.
Дата публікації: 24.11.2020 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Детально проаналізувавши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-24-003192-c територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області у відповідності до положень абз. 2 ч. 8, ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє про незгоду з результатами моніторингу, заперечує проти вищевказаного висновку, оскільки вважає його необґрунтованим, безпідставним та таким, що підлягає оскарженню у судовому порядку. Інформацію про оскарження Висновку буде розміщено в електронній системі закупівель у строки та у порядку, передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"."
Дата публікації звіту: 17.11.2020 16:39