• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: da64e907ad5442e1844fdc435aae4c06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-19-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.11.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.11.2020 18:45 - 11.12.2020 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.11.2020 № 325 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 19.11.2020 № 325 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-09-23-003410-a 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hutoranska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СМАРТ СЕК’ЮРІТІ СОЛЮШНЗ», ТОВ «ОПТІДАТА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центру обслуговування підрозділів Національної поліції України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.09.2020 № 532, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.10.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ СЕК’ЮРІТІ СОЛЮШНЗ» (далі – ТОВ «СМАРТ СЕК’ЮРІТІ СОЛЮШНЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІДАТА» (далі – ТОВ «ОПТІДАТА»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.11.2020 № 692, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2020, договір від 23.11.2020 № 2168/20, додаткова угода від 30.11.2020 № 823 до договору про закупівлю товару від 23.11.2020 № 2168/20, повідомлення про внесення змін до договору від 30.11.2020.
Період усунення порушень: 14.12.2020 17:53 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2020 17:53