-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський)
Ліфт вантажопасажирський
Завершена
1 544 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 720.00 UAH
Номер:
03f5e2b04d4c4077854dca16b435b6d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 13:13 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-09-23-002365-c 23.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель головного управління Національної поліції у місті Києві (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21 вересня 2020 року №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями від 24.09.2020 та 28.09.2020 роз'яснення Замовника від 25.09.2020 та 06.10.2020, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2020, договір про закупівлю від 17.11.2020 № 577ВПЗ, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби, від 19.02.2021 та копії документів до нього.
За результатами моніторингу установлено, що на звернення учасника за роз’ясненням, яке опубліковано в електронній системі закупівель 28.09.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 06.10.2020 (з перевищенням терміну трьох робочих днів), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації.
Також, відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Проте, переможець торгів ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» не надав Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД», який не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 17.11.2020
№ 577 ВПЗ.
Період усунення порушень:
03.03.2021 18:34 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2021 18:34
Запити/Пояснення
Номер:
ab42d9a832a241a3a9726ea5faccd4f9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2021 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пдіймально – транспортувального обладнання (ліфт вантажопасажирський) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-002365-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальності «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД»), як переможця, вимогам тендерної документації та частини шостої статті 17 Закону?
3. З яких підстав договір про закупівлю № 577ВПЗ від 17.11.2020 з переможцем ТОВ «ЦЕНТРСЕРВІСБУД» було укладено з перевищенням двадцятиденного терміну?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34dfd5f5fa6b4d6d90d0915301668fd1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.02.2021 19:28
Опис:
Технічні та якісні характеристики визначені на основі паспорту ліфта та відповідно до «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», а також враховуючи експлуатаційні вимоги адміністративної будівлі, за адресою Володимирська, 15, вимогами до експлуатації та навантаження ліфтів.
Очікувана вартість визначена методом порівняння ринкових цін. Виконано збір та аналіз цінової інформації з ринку товарів, запитів комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції. Комерційні пропозиції на додатку №1 до протоколу.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 3), згідно якого учасник відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Згідно процедури відкритих торгів інформації з предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c було подано 2 цінові пропозиції. За результатом аукціону статус найбільш економічно вигідної цінової пропозиції отримало ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034). У складі пропозиції, учасника ТОВ «Центрсервісбуд» (ЄДРПОУ 39527034) завантажено документи, що передбачені умовам тендерної документації та вимогам Законом України «Про публічні закупівлі». Завантажені документи повністю відповідають умовам тендерної документації, ЗУ «Про публічні закупівлі» та технічному завданню з предмету закупівлі предмету ДК 021:2015 – 42410000-3 – Підіймально – транспортувальне обладнання (Ліфт вантажопасажирський) в оголошені UA-2020-09-23-002365-c.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету ГУНП у м. Києві від 11.11.2020 року (додаток №2) «Щодо подовження строку підписання договору» виникла нагальна потреба в подовженні строку підписання договору про закупівлю №577ВПЗ від 17.11.2020 з метою детального прорахунку робіт та узгодженням строків виконання умов договору.