• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт та інженерний захист житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь

сума фінансування на 2020 рік складає: 1 500 000

Завершена

45 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450 000.00 UAH
Номер: e194515e86174aef941d8094b78c485b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-31-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 31.12.2020 12:03 - 27.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2020 № 377 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2020-09-23-000168-a 23.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІГМА ГРУП» установлено порушення вимог абзацу третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «АЙ ТЕМС 09», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону; усунення порушення вимог абзацу другого та четвертого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління благоустрою інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.10.2020 № 260, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СІГМА ГРУП» (далі – ТОВ «СІГМА ГРУП»), «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» (далі – ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»), «АЙ ТЕМС 09» (далі – ТОВ «АЙ ТЕМС 09»), повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2020, договір від 14.12.2020 № 1246/20, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 21.12.2020 № 1, пояснення Замовника від 11.01.2021, отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проте на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо оприлюднення переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Також моніторингом установлено, що Замовник 19.11.2020 оприлюднив учаснику ТОВ «СІГМА ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, зокрема щодо надання повного переліку документації згідно з технічним завдання. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «СІГМА ГРУП» вимогу про усунення невідповідностей «Прошу надати повний перелік документації згідно з технічним завданням» (далі– Вимога), що є порушенням вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону через витребування документів, відсутніх у складі пропозиції учасника. За результатами моніторингу установлено, що учасник торгів ТОВ «СІГМА ГРУП» у своїй тендерній пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської та страхової гарантій, чим не дотримався вимог пункту 2.1 та 2.2. розділу ІІІ тендерної документації. Також учасник ТОВ «СІГМА ГРУП» у своїй тендерній пропозиції не надав розрахунків до договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», довідки у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, листа в довільній формі щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Запорізькій області (відповідно до пп.6.3.1 п. 6.3 розділу 6 ДСТУ-Н.Б.Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»), гарантійного листа та підтвердження щодо наявності у учасника ліцензійних програмних комплексів, які використовуються для розрахунку кошторисної документації чинні на дату подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги пунктів 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того в недотримання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 4 до тендерної документації учасник ТОВ «СІГМА ГРУП» у своїй тендерній пропозиції не надав календарний графік виконання робіт (помісячний), план фінансування робіт (помісячний), проект виконання робіт згідно із ДБН А.3.1-5-2016. Однак, на порушення вимог абзацу третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СІГМА ГРУП» який не надав забезпечення тендерної пропозиції та тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 27.01.2021 17:02 - 11.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2021 17:02

Запити/Пояснення