• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області»

Торги відмінено

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер: 24b942e4931c4b2286a78f358a691328
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.10.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 12.10.2020 15:10 - 03.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.10.2020 № 61 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 12.10.2020 № 61 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-09-22-010841-b 22.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1)
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання повноти та дотримання порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, вимог частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Мінекономіки № 1082. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснення на звернення учасника встановлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: ____
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти та дотримання порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі, (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснення на звернення учасника щодо вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ріпкинська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/н та б/д (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Харченко Володимира Анатолійовича, протокол засідань тендерного комітету від 16.10.2020 № 53, від 23.10.2020 № 56, вимоги учасників про усунення порушення. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначено код предмета закупівлі 45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) в частині визначення предмету закупівлі послуг за показником четвертої цифри основного словника. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-09-22-001991-c не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів Замовник не вніс інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання повноти та дотримання порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.09.2020 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимоги частини третьої статті 12 Закону, вимоги частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу третього частини 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – наказ Мінекономіки № 1082). Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3_1 – «Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню» підтверджена. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 19.10.2020, не надав відповідь на дану вимогу в електронній системі закупівлі, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону. Слід зазначити, що відповідно до протоколу засідання від 23.10.2020 тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушення, відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2020 16:22 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.10.2020 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом був розглянутий висновок про моніторинг закупівлі UA-2020-09-22-010841-b Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт двоповерхової будівлі стаціонару з переходом за адресою: смт. Ріпки, вул. Соборна, 9 Чернігівської області» в подальшому закупівлі будуть здійснюватись відповідно до вимог законодавства та недопущення таких порушень.
Дата публікації звіту: 27.10.2020 15:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • other: Так
  • corruptionUntimely: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 27.10.2020 15:21