-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"
Завершена
2 825 083.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 250.83 UAH
мін. крок: 1% або 28 250.83 UAH
Номер:
bfe86f2e90a14cb89743e8cf1f6ba1e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 14:02 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-09-22-002749-a 22.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення вимог пункту першого статті 24 Закону
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ПП «Моноліт Індустрія» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної організації Новоград – Волинської квартирно-експлуатаційної частини району (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 21.09.2020 № 99, тендерну пропозицію приватного підприємства «Моноліт Індустрія» (далі – ПП «Моноліт Індустрія»), звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 20.10.2020 (вимога від 20.10.2020 № 18), роз’яснення до тендерної документації від 24.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 16.10.2020 № 113, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2020, договір від 04.11.2020 № 518, пояснення Замовника від 16.02.2021, 26.02.2021 надані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 20.10.2020 оприлюднив роз’яснення на звернення 24.10.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги пункту першого статті 24 Закону.
Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (надання послуг, лізингу) обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року).
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально - технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує його право власності на матеріально-технічну базу, або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року).
Переможець торгів ПП «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально - технічної бази надав договори зі строком дії до 31.12.2020, а саме: договір оренди від 03.01.2020 року № 03/01 (далі – договір № 03/01), договір оренди від 01.02.2020 № 1/01.02.2020 (далі договір № 1/01.02.2020), договір про оренду транспортного засобу від 04.05.2020 № 04/05, договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 04.05.2020 року № 1, договір від 05.05.2020 №05/05.
Однак, умовами договорів № 03/01 та № 1/01.02.2020 не передбачена їх автоматична пролонгація без внесення змін та укладання додаткових угод і додатків, у тій самій формі, що і договори.
Таким чином, учасником ПП «Моноліт Індустрія» не підтверджено інформацію, що зазначена у довідці про наявність матеріально - технічної бази, чим порушено вимоги абзацу 5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду у кількості не менше 15 осіб за встановленою формою.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника (далі – підтверджуючі документи).
Переможець торгів ПП «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності 18 працівників відповідної кваліфікації. Проте, для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник не надав жодних підтверджуючих документи на 11 працівників, що зазначені у довідці, а саме: Гопанчука Олександра Володимировича, Олексюка Сергія Васильовича, Лавриновича Василя Михайловича, Мороза Віктора Миколайовича, Оголя Юрія Анатолійовича, Королюка Олега Петровича, Жовтецького Сергія Анатолійовича, Куніцина Сергія Геннадійовича, Присяжнюка Петра Васильовича, Жигадло Анатолія Йосиповича, Данильчука Сергія Миколайовича (наявні документи тільки на 7 осіб, зокрема трудова книжка директора ПП «Моноліт Індустрія» Долнера А.В., трудові договори з Боровецем М.П., Подсадним Б.В. Фіськовою С.О. Бондарчуком І.В., Трофимчуком Ю.В., Басовецем Т.М.).
Таким чином, ПП «Моноліт Індустрія» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив кваліфікацію всіх працівників, чим не дотримався вимоги абзацу 5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації.
Проте, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Моноліт Індустрія» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленого статтею 16 Закону, умовам тендерної документації, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
04.03.2021 18:34 - 20.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2021 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-22-002749-a Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) 04 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі процедури закупівель по предмету «Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)» (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-09-22-002749-a).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту першого статті 24 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)
Щодо порушень вимог пункту першого статті 24Закону.
Так, згідно вимог частини 1 ст. 24 Закону передбачено, щозамовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Слід відмітити, що ст. 24 Закону поділено на дві частини, без поділу на пункти цих частин.
Проте, у висновку про результати моніторингу ДАСУ зазначено про порушення вимог п. 1 ст. 24 Закону, тобто зазначено про порушення не існуючого пункту ст. 24 Закону, який фактично порушити не можливо.
Разом з тим, слід зазначити, що надання роз’яснення на звернення навіть з порушенням триденного терміну не впливає на результатами проведення процедури закупівель та не створює жодних не негативних наслідків як для учасників торгів, так і для переможця процедури закупівель, та відповідно не суперечить принципам процедури здійснення публічних закупівель закріпленим в ст. 5 Закону.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «Моноліт Індустрія
У висновку ДАСУ зазначено, що Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально - технічної бази надав договори зі строком дії до 31.12.2020, а саме: договір оренди від 03.01.2020 року № 03/01 (далі – договір № 03/01), договір оренди від 01.02.2020 № 1/01.02.2020 (далі договір № 1/01.02.2020), договір про оренду транспортного засобу від 04.05.2020 № 04/05, договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 04.05.2020 року № 1, договір від 05.05.2020 №05/05.
Однак, умовами договорів № 03/01 та № 1/01.02.2020 не передбачена їх автоматична пролонгація без внесення змін та укладання додаткових угод і додатків, у тій самій формі, що і договори, чим не підтверджено інформацію, що зазначена у довідці про наявність матеріально - технічної бази, та порушено вимоги абзацу 5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовника.
Проте, зі вказаними висновками не можливо погодиться виходячи з наступного.
Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання у кількості не менше 10 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення), за встановленою формою.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (надання послуг, лізингу) обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 30 листопада 2021 року).
У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» надано довідку від 07.10.2020 № 07/10, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання (у тому числі будівельної техніки та будівельного обладнання у кількості 23 найменувань) та матеріально-технічної бази (у тому числі офісне та складське приміщення).
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці у складі пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія», зокрема надано копії 20 інвентарних карток обліку основних засобів, які підтверджують наявність в учасника власного будівельного обладнання в кількості 20 одиниць, тобто не менше 10 одиниць.
Разом з тим, тендерна документація не містить окремих вимог щодо обов’язкового переліку обладнання (у тому числі будівельної техніки та (або) будівельного обладнання переліку, необхідного для виконання робіт обладнання, наявність якого має бути підтверджена учасником у складі пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» дотримано вимоги абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, у висновку ДАСУ зазначено, що Приватне підприємство «Моноліт Індустрія»у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності 18 працівників відповідної кваліфікації. Проте, для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник не надав жодних підтверджуючих документів на 11 працівників, що зазначені у довідці, а саме: Гопанчука Олександра Володимировича, Олексюка Сергія Васильовича, Лавриновича Василя Михайловича, Мороза Віктора Миколайовича, Оголя Юрія Анатолійовича, Королюка Олега Петровича, Жовтецького Сергія Анатолійовича, Куніцина Сергія Геннадійовича, Присяжнюка Петра Васильовича, Жигадло Анатолія Йосиповича, Данильчука Сергія Миколайовича (наявні документи тільки на 7 осіб, зокрема трудова книжка директора ПП «Моноліт Індустрія» Долнера А.В., трудові договори з Боровецем М.П., Подсадним Б.В. ФіськовоюС.О. Бондарчуком І.В., Трофимчуком Ю.В., Басовецем Т.М.).
Проте, зі вказаними висновками не можливо погодиться виходячи з наступного.
Відповідно до вимог абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, згідно законодавства, у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду у кількості не менше 15 осіб за встановленою формою.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, копію штатного розпису учасника.
У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» надано довідку від 07.10.2020 № 07/29, яка містить інформацію про наявність в учасника 18 працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду.
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці у складі пропозиції Приватне підприємство «Моноліт Індустрія», зокрема надано трудову книжку на директора ПП «Моноліт Індустрія» Долнера А.В. та трудові договори з Боровецем М.П., Подсадним Б.В. ФіськовоюС.О. Бондарчуком І.В., Трофимчуком Ю.В., Басовецем Т.М.).
Щодо не надання копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками на решту 11 працівників, то вищевказані працівники в ПП «Моноліт Індустрія» працюють за сумісництвом та відповідно, їх трудові книжки знаходяться за основним місцем роботи працівників, при цьому законодавством не передбачено оформлення трудових книжок на сумісників.
Поряд з тим, відповідно п. 5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Приватне підприємство «Моноліт Індустрія» дотримано вимоги абзацу 5.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на вище викладене, учасником торгів Приватним підприємством «Моноліт Індустрія» повністю дотримано вимогиабзацу 5.3 пункту 5розділу ІІІ тендерної документації, а відтак нами як замовником не порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Щодо вимоги ДАСУ здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, то як уже зазначалося вище замовником в ході проведення процедури закупівель дотримано вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а відтак моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель, як вплинули на результати проведення процедури закупівель та відповідно допущення яких мало б наслідком вжиття заходів щодо їх усунення.
Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Тобто, договір може бути розірваний за згодою сторін в будь-який момент, незалежно від наявності чи відсутності порушень зобов`язань однією зі сторін або інших певних обставин.
При цьому, законодавством допускається можливість відмови від договору, тобто розірвання договору в односторонньому порядку, виключно у визначених договором або законом випадках.
Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Частиною 3 ст. 651 ЦК України передбачено, що у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
В той же час, вимога ДАСУ є безпідставною, оскільки а ні положеннями цивільного та господарського законодавства, а ні спеціальними нормами Закону України «Про публічнізакупівлі» не передбачено можливості розірвання договору про закупівлю замовником в односторонньому порядку.
Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін.
Отже, розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами.
Дата публікації звіту:
12.03.2021 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
3cc591da762b412ab513e30aa582f439
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2021 19:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №2/331 (сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК «Північ», м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21d0b25647df49fa8da8c146fcba4901
Назва:
"Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"
Дата опублікування:
16.02.2021 14:08
Опис:
На Ваш запит від 11.02.2021 року, щодо надання пояснення надаю наступну інформацію:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ФОП Пилипенко Ігор Віталійович, згідно якої було отримано позитивний експертний висновок ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».
Додатки (скан-копії):
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
2. Експертний звіт(позитивний)
3. Розрахунок очікуваної вартості
Номер:
a90ed7c9dc534c258aa5bbc64d77d3da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2021 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №2/331 (сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК «Північ», м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-002749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 6.1 та 6.2. частини 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання платіжного доручення з відміткою банку під час укладення договору, яке підтверджує внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0f59af4f8cd04d62b4127625a343241e
Назва:
Відповідь на запит по процедурі UA-2020-09-22-002749-a "Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)"
Дата опублікування:
26.02.2021 11:23
Опис:
На Ваш запит від 23.02.2021 року, щодо надання інформації та документів, щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 6.1 та 6.2. частини 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання платіжного доручення з відміткою банку під час укладення договору, яке підтверджує внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору надаю наступну інформацію:
Відповідно до п.6.1 тендерної документації під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 3 (три) відсотки кошторисної вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). Відповідно до 6.2. платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Приватним підприємством «Моноліт Індустрія» у складі тендерної пропозиції надано Лист-гарантію про забезпечення виконання договору в разі перемоги у торгах за №07/23 від 07 жовтня 2020р.. Також, ПП «Моноліт Індустрія» було надано платіжне доручення №417 від 29 жовтня 2020 року, на суму 63693,60 грн., що складає 3% кошторисної вартості договору (2 123 120,00 грн.). Договір підряду №518 на виконання робіт з капітального ремонту військового об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №2/331(сховище) військове містечко №2, 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська обл. (шифр 20-11)" було укладено 04.11.2020 року. Зважаючи на вищевикладене тендерний комітет вважає, що переможцем було повністю виконано умови пунктів 6.1 та 6.2 розділу VI тендерної документації.
Додатки (скан-копії):
1. Лист-гарантія про забезпечення виконання договору №07/23 від 07 жовтня 2020р..
2. Платіжне доручення №417 від 29 жовтня 2020року.
3. Договір №518 від 04.11.2020 р..