-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові та улаштування відкосів в спортивному залі Павлоградської ЗШ I-III ступенів №17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул.Центральна, 71А м.Павлоград Дніпропетровської обл.
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
46aba86d88874a4294fe6f4c5775bcf1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-16-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2020 00:00
Період моніторингу:
16.12.2020 17:07 - 13.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.12.2020 № 246
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2020 № 246
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-09-22-007643-b
22.09.2020 Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 26328364) Виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Павлоградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 17 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.10.2020, тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.10.2020 № 8, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.10.2020, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.11.2020, договір від 02.11.2020 №87/П, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.12.2020.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, на порушення зазначеного очікувана вартість предмета закупівлі за процедурою UA-2020-09-22-007643-b не відповідає річному плану закупівлі UA-P-2020-09-18-006215-a, на який йдеться посилання в електронній системі закупівель.
Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, всупереч пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів, проте не вказано період їх дії, а саме: із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, моніторингом установлено, що тендерна документація містить посилання на норми Закону, які не відповідають його чинній редакції, зокрема: у пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
Проте, відповідно до припису частини 2 статті 24 Закону, зміни внесені до тендерної документації мають відображатися у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі Замовник має оприлюднити перелік змін, що вносяться.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимог «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації розміщеної в електронній системі закупівель (файл:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 21.09.2020.docx) вимагалось надати сертифікат виробника металопластикових конструкцій (або завірену належним чином копію) на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" в складі своєї тендерної пропозиції не надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Також, відповідно до вимог пункту 5 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, якою вимагалось, що переможець торгів повинен надати Електронну довідку, оригінал довідки або нотаріально завірену копію документу (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службові (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа. ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" надано оригінал довідку (МВС), про не судимість (файл: скан.pdf – 09 жовтня 2020 12:10) – документ станом на 17.06.2020, що перевищує тридцяти денний термін від дати подання документа 09 жовтня 2020 року.
На порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та укладено договір від 02.11.2020 №87/П.
Слід зазначити, що станом на момент проведення моніторингу договір від 02.11.2020 №87/П виконано у повному обсязі та Замовником оприлюднено 20.12.2020 звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
11.01.2021 11:41 - 26.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.01.2021 11:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Отримано лист - пояснення, копія сертифікату, копія довідки
Дата публікації звіту:
20.01.2021 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
2a84a2d879bf4639b24199a054244999
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2020 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-09-22-007643-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Чому процедуру закупівлі за номером ID: UA-2020-09-22-007643-b очікуваною вартістю 300000,00 грн. проведено Замовником не у відповідності до річного плану закупівель UA-P-2020-09-18-006215-a, очікувана вартість якого складає 302000,00 грн?
2. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону в новій редакції, який вступив у дію з 19.04.2020 визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Чому у пункті розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації Замовником не зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно частини 3 статті 17 Закону щодо відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 цього Закону?
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів?
5. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
6. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимог «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації розміщеної в електронній системі закупівель (файл:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 21.09.2020.docx) вимагалось надати сертифікат виробника металопластикових конструкцій (або завірену належним чином копію) на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" в складі своєї тендерної пропозиції не надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Також, відповідно до вимог пункту 5 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, якою вимагалось, що переможець торгів повинен надати Електронну довідку, оригінал довідки або нотаріально завірену копію документу (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службові (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа. ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" надано оригінал довідку (МВС), про не судимість (файл: скан.pdf – 09 жовтня 2020 12:10) – документ станом на 17.06.2020, що перевищує тридцяти денний термін від дати подання документа 09 жовтня 2020 року. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
7. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником торгів ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" було подано тендерну пропозицію через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями вартістю 242114,63 грн. На вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 17 жовтня 2020 ТОВ "СТРОЙТРЕСТ 10 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" надано документ з тендерною пропозицією від 12.10.2020 №41/1 у сумі 242144,63 грн. (файли: Пропозиція 1а 20201016_16160333.pdf та Пропозиція 2а 20201016_16171435.pdf - 16 жовтня 2020 16:29), яка не відповідає сумі 242114,63 грн електронної форми тендерної пропозиції. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.