-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)
мова українська
Завершена
1 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
Номер:
946cce17c66c4e9ebc15ba2e702beecb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2020 00:00
Період моніторингу:
30.10.2020 15:44 - 21.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2020
№ 72
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 72.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-09-21-012693-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 06.11.2020 року № 0611-1 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ФОП Вілінчук Григорій Григорович (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 20.10.2020 року № 23 та від 26.10.2020 року № 25, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2020 року, договір про закупівлю від 06.11.2020 року № 0611-1 з додатковими угодами від 06.11.2020 № 1 та від 12.11.2020 року № 2, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 09.11.2020 року та від 20.11.2020 року.
За результатами проведеного моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також, за результатами проведеного моніторингу установлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» (протокол засідання тендерного комітету від 20.10.2020 року № 23), містить умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає, проте не містить інформації у чому саме полягає така невідповідність в частині не відповідності умовам тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 31 Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалося надання інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору за формою відповідно до Додатку 1.2. до тендерної документації, яка зокрема, має містити інформацію про номер та дату аналогічного договору.
Однак, моніторингом установлено, що на виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця, надано довідку про аналогічні договори від 05.10.2020 № 28, в якій не зазначена інформація про дату та номер аналогічного договору, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, при цьому вказані не відповідності відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації та пояснення Замовником від 09.11.2020 року не віднесені Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ, підпунктів 3.2. та 3.3. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору зазначеного у вищевказаній довідці та рекомендаційний лист (відгук) контрагента (замовника) за аналогічним договором позитивного характеру.
На виконання вищевказаних вимог у складі пропозиції Переможця надано аналогічний договір від 01.07.2020 року № 27 та лист-відгук замовника в якому зазначено інформацію про виконання Переможцем договору № 7 від 1 липня 2020 року, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ та підпунктам 3.2. та 3.3. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, при цьому вказані не відповідності відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації та пояснення Замовником від 09.11.2020 року не віднесені Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Вілінчук Григорій Григорович, як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
23.11.2020 16:57 - 08.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2020 16:57
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
06/02/2021/пр
Дата відкриття провадження:
11.02.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
3/296/683/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надати ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.11.2020 згідно предмету закупівлі «Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі» (далі – відкриті торги) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон).
Дата публікації звіту:
30.11.2020 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
b5e303efb01e42c2b6de6908cfd4720c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2020 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-21-012693-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Вілінчук Григорій Григорович на відповідність тендерній документації Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca5e684aad424f8e98d63e6ed92b7cb4
Назва:
Протокол 24/1. Щодо погодження переліку формальних помилок
Дата опублікування:
09.11.2020 16:45
Опис:
Тендерним комітетом погоджено перелік формальних (несуттєвих) помилок, а також, відповідно до чинного законодавства) визнано формальними помилки, які були знайдені у ТД ФОП Вілінчук Григорій Григорович.
Номер:
6ecd0173cfc8495e958ed598d562b294
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2020 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-21-012693-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно абзацу 3 частини 12 статті 29 Закону № 922 зокрема визначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Поряд з тим, аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 20.11.2020 року № 23, відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) внаслідок не дотримання вказаним учасником технічних вимог встановлених тендерною документацією Замовника (тобто відхилення тендерної пропозиції відбувається за ч.2 н.1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію у чому саме полягає така невідповідність в частині не відповідності умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c620cf4fae7449e0bcef2f128fa97352
Назва:
Запит про надання пояснень Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.11.2020
Дата опублікування:
20.11.2020 14:35
Опис:
ТОВ "Меблі-Техностиль" (далі – Учасник) став переможцем у торгах за ціновим критерієм. При аналізі порівняльної таблиці Технічної специфікації, яка була подана Учасником у складі тендерної пропозиції виявилося, що вона не відповідає технічним вимогам встановленими Тендерною документацією Замовника (тобто відхилення тендерної пропозиції відбувається за ч.2 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
5acec33d8e554d97bfd2184a1c163178
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
30.11.2020 17:31
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.11.2020 згідно предмету закупівлі «Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі» (далі – відкриті торги) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон).