• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)

мова українська

Завершена

1 740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
Номер: 946cce17c66c4e9ebc15ba2e702beecb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.10.2020 15:44 - 21.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.10.2020 № 72 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 72. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-09-21-012693-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 06.11.2020 року № 0611-1 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ФОП Вілінчук Григорій Григорович (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 20.10.2020 року № 23 та від 26.10.2020 року № 25, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2020 року, договір про закупівлю від 06.11.2020 року № 0611-1 з додатковими угодами від 06.11.2020 № 1 та від 12.11.2020 року № 2, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 09.11.2020 року та від 20.11.2020 року. За результатами проведеного моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, за результатами проведеного моніторингу установлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» (протокол засідання тендерного комітету від 20.10.2020 року № 23), містить умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає, проте не містить інформації у чому саме полягає така невідповідність в частині не відповідності умовам тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 31 Закону. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалося надання інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору за формою відповідно до Додатку 1.2. до тендерної документації, яка зокрема, має містити інформацію про номер та дату аналогічного договору. Однак, моніторингом установлено, що на виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця, надано довідку про аналогічні договори від 05.10.2020 № 28, в якій не зазначена інформація про дату та номер аналогічного договору, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, при цьому вказані не відповідності відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації та пояснення Замовником від 09.11.2020 року не віднесені Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ, підпунктів 3.2. та 3.3. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору зазначеного у вищевказаній довідці та рекомендаційний лист (відгук) контрагента (замовника) за аналогічним договором позитивного характеру. На виконання вищевказаних вимог у складі пропозиції Переможця надано аналогічний договір від 01.07.2020 року № 27 та лист-відгук замовника в якому зазначено інформацію про виконання Переможцем договору № 7 від 1 липня 2020 року, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ та підпунктам 3.2. та 3.3. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, при цьому вказані не відповідності відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації та пояснення Замовником від 09.11.2020 року не віднесені Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Вілінчук Григорій Григорович, як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 23.11.2020 16:57 - 08.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2020 16:57

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/02/2021/пр
Дата відкриття провадження: 11.02.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 3/296/683/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надати ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.11.2020 згідно предмету закупівлі «Меблі (Комплекти для шкільної їдальні: 1 стіл+4 стільці)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 39100000-3 – Меблі» (далі – відкриті торги) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон).
Дата публікації звіту: 30.11.2020 17:42

Запити/Пояснення