-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області
Завершена
46 679 605.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 233 398.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 233 398.02 UAH
Номер:
7d6d16168e60478b815d0fbc569a139f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-29-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.12.2021 00:00
Період моніторингу:
29.12.2021 14:41 - 22.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.12.2021 №737
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.12.2021 №737
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-09-19-000113-b 19.09.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19 вересня 2020 року №337, запитання до процедури закупівлі від 29 вересня 2020 року, від 06 жовтня 2020 року, від 09 жовтня 2020 року, відповіді Замовника від 30 вересня 2020 року, від 06 жовтня 2020 року, від 08 жовтня 2020 року, від 12 жовтня 2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «Шляхбудматеріали», ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, ТОВ «Миколаївбудцентр», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», ТОВ «МІТТЕЛ», ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА», ТОВ «ЛЕОН-Ш», ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «Інтервіас Україна», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений в електронній системі закупівель від 08 грудня 2020 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 13 листопада 2020 року, до 08 грудня 2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій оприлюднений в електронній системі 15 грудня 2020 року, повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 17 грудня 2020 року, до 19 грудня 2020 року, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17 грудня 2020 року №462, від 24 грудня 2020 року №467, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 05 січня 2021 року №1-Д (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 січня 2021 року, додаткові угоди від 16 березня 2021 року №1, від 08 червня 2021 року №2, від 31 серпня 2021 року №3, від 23 жовтня 2021 року №4 до Договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01 грудня 2020 року №22246-р/пк-пз, звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою 04 січня 2022 року, та пояснення від 04, 13 та 14 січня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.01.2022 14:03 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
644eb6cab0d04f45bb83101a75e27841
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.12.2021 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-19-000113-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Що слугувало підставою продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника – КП «Хмільниккомунсервіс» додатковими угодами від 31 серпня 2021 року №3, від 23 жовтня 2021 року №4 до договору про закупівлю послуг від 05 січня 2021 року №1-Д?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5a6ee47ba4a4ad888de65d7ca6b0285
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.01.2022 13:26
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» надає відповідні пояснення.
Що слугувало підставою продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника – КП «Хмільниккомунсервіс» додатковими угодами від 31 серпня 2021 року №3, від 23 жовтня 2021 року №4 до договору про закупівлю послуг від 05 січня 2021 року №1-Д?
1. Повідомляємо, що Договір по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області» заключений 05 січня 2021 року.
У ході надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року виникла технічна потреба у коригуванні проектно-кошторисної документації, про що свідчить Закупівля без використання електронної системи – «Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка – Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-007376-b) .
Термін надання послуги по коригуванню проектно-кошторисної документації – від 07 червня 2021 року - до 15 червня 2021 року. У ході коригування проектно-кошторисної документації надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року було призупинено.
Відповідно до листа ТОВ «ЛЕОН-Ш» від 31.08.2021 року №713 та Службової записки начальника відділу якості та технічного контролю щодо перенесення терміну надання послуг до 30.09.2021 року (у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації) було укладено Додаткову угоду №3 від 31 серпня 2021 року.
2. За результатами аукціону вартість послуг за яку Виконавець зобов’язався надати послуги склала 21 800 000,00 грн. з ПДВ, що підтверджує Пункт 3.1. Розділу 3 договору №1-Д від 05 січня 2021 року.
За результатами надання послуг по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області» Виконавець надав послуги в повному обсязі, на суму 20 977 626,73 з ПДВ. Згідно Службової записки начальника відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту щодо надання послуг Виконавцем в повному обсязі та економії по предмету закупівлі, виникла потреба в укладені додаткової угоди №4 від 23 жовтня 2021 року.
Номер:
3d74bcf922ea4e78a33a19e61ca4c5ab
Назва:
Додаткові пояснення до запиту з власної ініціативи
Дата опублікування:
13.01.2022 14:42
Опис:
На запит від 31.12.2021 додатково пояснюємо, що під час виконання Договору №1-Д укладеного 05 січня 2021 року, в зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, укладено договір без використання електронної системи закупівель – «Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка – Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-007376-b)
Додаток:
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № UA-2021-06-07-007376-b від 07.06.2021.
Термін надання послуги з коригування проектно-кошторисної документації до 15 червня 2021 року.
Після проведеного коригування та отримання позитивної Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 15.06.2021 №05-0357 проведено додаткову закупівлю послуг.
Згідно умов Договору №1-Д від 05.01.2021, зокрема п. 5.3. Строки встановлені цим Договором для виконання робіт можуть бути збільшені при виникненні обставин, що не залежать від Виконавця і перешкоджають виконанню робіт, а саме:
• виникнення обставин непереборної сили;
• невиконання або неналежного виконання замовником своїх зобов'язань за Договором;
• внесення змін до кошторисної документації;
• дій третіх осіб, що унеможливлюють виконання робіт належним чином, за винятком випадків, коли це зумовлено залежними від виконавця обставинами;
• несприятливі погодні умови.
Таким чином в зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації надання послуг згідно Договору №1-Д від 05 січня 2021 року було не можливим (призупинено) в зв’язку з їх пов’язаністю з додатковими послугами.
Відповідно до листів ТОВ «ЛЕОН-Ш» №712 від 30.08.2021, №713 від 31.08.2021 року та Службової записки начальника відділу якості та технічного контролю щодо перенесення терміну надання послуг до 30.09.2021 року (у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації) було укладено Додаткову угоду №3 від 31 серпня 2021 року.
Також, враховуючи, доволі тривалий час проведення процедури закупівлі, зокрема в зв’язку наявністю скарги № UA-2020-09-19-000113-b.b1, одного з учасників закупівлі, по якій прийнято Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №22246-р/пк-пз від 01.12.2020 дата аукціону та як наслідок дата підписання договору була зміщена.
Додатково звертаємо вашу увагу, що вище вказані зміни, щодо продовження строку надання послуг не призвели до продовження строку дії договору, який згідно п. 13.1 встановлено до 31.12.2021.
Таким чином вище вказані зміни строку надання послуг відповідають вимогам чинного законодавства.
Номер:
33b9c65e648143e39ed56949dabf349d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.01.2022 16:27
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-23-01 Стара Гута-Калинівка-Турбів км 14+716 – км 18+500, протяжністю 3,784 км в межах Вінницької області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-19-000113-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем, виконав умови пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації щодо внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю?
2. Яким чином замовником виконано умови пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЛЕОН-Ш» договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.