-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради Волинської області в смт. Турійськ, вул. Лікарська,22» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація»
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
8 615 354.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 076.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 076.77 UAH
Номер:
302d7438a98c4e8e85983a3cf92254a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2020 00:00
Період моніторингу:
10.11.2020 14:09 - 02.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2020 № 50-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.11.2020 № 50-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-18-007047-b від 18.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських обʾєднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону та інформація.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «СМ-Рембуд» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов’язань з дотриманням вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.09.2020 №2, із змінами від 22.09.2020 №3 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія – І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», товариства з обмеженою відповідальністю «Волбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» (далі – ТОВ «СМ-Рембуд») протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 08.10.2020 №4, від 09.10.2020 №5, від 13.10.2020 №6, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2020, договір про закупівлю від 30.10.2020 №22/2020, додаткова угода №1від 06.11.2020.
Проведеним моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» тендерній документації.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації Замовником передбачено надання інформації учасником у довільній формі про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. А при наявності вищезазначених документів, учасники повинні надати копію антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з її реалізації.
Проведеним моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-Рембуд» наявний гарантійний лист від 24.09.2020 №403, в якому зазначено про наявність у учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» відсутні антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з її реалізації, чим порушено вимоги додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до додатка 3 тендерної документації учасник подає довідку про наявність будівельних машин (механізмів), а саме: «…,які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013….. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку).».
Так, проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-Рембуд» установлено, що учасником надано довідку про наявність обладнання від 24.09.2020 №404, де зазначено 25 найменувань машин (механізмів) як власних. Однак, відсутні документи щодо підтвердження права власності на вищезазначені машини (механізми), чим не дотримано вимоги додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.6 додатку 4 до тендерної документації учасник у складі тендерної документації повинен надати копію дозволу на провадження виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
На вищевказану вимогу учасником ТОВ «СМ-Рембуд» надано дозвіл Управлінням Держпраці у Волинській області № 374.17.07-41.20 на виконання робіт підвищеної небезпеки при будівництві житлових і нежитлових будівель, а саме: роботи в шурхах, траншеях, котлованах; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2м або в зоні розташування підземних комунікацій; роботи, що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту, перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою підйомних та підвісних колисок; зведення, монтаж та демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Проведеним моніторингом установлено, що відповідно до довідки про наявне обладнання (пункт 12), підсумкової відомості ресурсів (пункт11 розділ ІІІ), розрахункової вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (таблиця 2-3) при виконанні робіт відповідно до технічного завдання учасником ТОВ «СМ-Рембуд» буде використовуватись інвертор зварювальний із зварювальним струмом до 200А. Крім того, відповідно до довідки про наявність працівників від 24.09.2020 №405 учасник ТОВ «СМ-Рембуд» в пункті 27 вказав «кваліфікований робітник, електрозварник ручного зварювання - Чанишева С.Р.».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо зварювальних робіт, що передбачено пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10. 2011 № 1107, чим не дотримано вимог пункту 1.6 додатку 4 до тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМ-Рембуд», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ТОВ «СМ-Рембуд» переможцем.
Період усунення порушень:
27.11.2020 12:01 - 12.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2020 12:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство "Турійська центральна районна лікарня" Турійської районної ради (далі - Замовник)проведено процедуру закупівлі № UA-2020-09-18-007047-b за предметом «Капітальний ремонт шатрової покрівлі та утеплення фасадів головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради Волинської області в смт. Турійськ, вул. Лікарська,22» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація».
В період з 09.11.2020 по 27.11.2020 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі- органом державного фінансового контролю) було проведено моніторинг закупівлі та виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель, які відображені у висновку про результати проведення моніторингу, опублікованому у електроній системі закупівель закупівель 27.11.2020.
За результатом проведеного моніторингу органом контролю зазначено наступне:
- За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону;
- За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМ- Рембуд» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
- За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Так, органом державного фінансового контролю відповідно висновку про результати проведення моніторингу зазначено: установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Детально ознайомившись із висновком та вивчивши обґрунтування, викладені у даному висновку тендерний комітет надає свої аргументовані заперечення, оскільки вважає, що уповноваженні особи органу державного фінансового контролю не в повному обсязі дослідили тендерну документацію Замовника, у зв’язку із чим дійшли хибного висновку за результатом моніторингу. Помилки в тендерній документації Замовника носять формальний характер, та не можуть вважатись порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Зазначене обґрунтовуємо наступним:
Так, у висновку органу державного фінансового контролю вказано на наступні порушення законодавства про публічні закупівлі, під час оприлюднення інформації про закупівлю та питання розгляду тендерної пропозиції:
1) на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів Замовник не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій;
2) на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
По даному висновку надаємо наступні обґрунтовані заперечення:
По першому питанню:
- відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Не було технічної можливості внести умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Ми звертались на Prozorro вони нам підтвердили, що даного поля для заповнення умов надання забезпечення тендерних пропозицій дійсно немає. Тому технічно не можливо опублікувати при оголошенні закупівлі. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій є прописаними в тендерній документації.
По другому питанню:
- невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» тендерній документації. Відповідно до додатку 3 тендерної документації Замовником передбачено надання інформації учасником у довільній формі про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. А при наявності вищезазначених документів, учасники повинні надати копію антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з її реалізації. Проведеним моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-Рембуд» наявний гарантійний лист від 24.09.2020 №403, в якому зазначено про наявність у учасника антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» відсутні антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з її реалізації, чим порушено вимоги додатку 3 тендерної документації.
У гарантійному листі ТОВ «СМ-РЕМБУД», вказано про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми, проте згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
В нашому випадку вартість закупівлі робіт становила 8 615 354, 00 грн, тому ненадання ТОВ «СМ-РЕМБУД» зазначеної програми в тендерній пропозиції не є порушенням Закону, а відповідно і підставою для відхилення.
- відповідно до додатка 3 тендерної документації учасник подає довідку про наявність будівельних машин (механізмів), а саме: «…,які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013….. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку).». Так, проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМ-Рембуд» установлено, що учасником надано довідку про наявність обладнання від 24.09.2020 №404, де зазначено 25 найменувань машин (механізмів) як власних. Однак, відсутні документи щодо підтвердження права власності на вищезазначені машини (механізми), чим не дотримано вимоги додатку 3 тендерної документації.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та орендованих будівельних машин. Інше обладнання не відноситься до категорії техніки та механізмів тим більше на нього не потрібні свідоцтва про реєстрацію. Тому ненадання документів, щодо підтвердження права власності, у цьому випадку, не є порушенням Тендерної документації.
- відповідно до пункту 1.6 додатку 4 до тендерної документації учасник у складі тендерної документації повинен надати копію дозволу на провадження виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. На вищевказану вимогу учасником ТОВ «СМ-Рембуд» надано дозвіл Управлінням Держпраці у Волинській області № 374.17.07-41.20 на виконання робіт підвищеної небезпеки при будівництві житлових і нежитлових будівель, а саме: роботи в шурхах, траншеях, котлованах; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2м або в зоні розташування підземних комунікацій; роботи, що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту, перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою підйомних та підвісних колисок; зведення, монтаж та демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Дозвіл ТОВ «СМ-Рембуд» надали, однак там відсутні зварювальні роботи так як, відповідно п. 21 постанови від 26 жовтня 2011 року №1107 «Про затвердження видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Згідно абзацу 5 частини 2 розділу VI Тендерної документації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вимагалась у учасника-переможця
Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі
ТОВ «СМ-РЕМБУД, як переможцем закупівлі була надана декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (від 03.09.2020 №448).
- установлено, що відповідно до довідки про наявне обладнання (пункт 12), підсумкової відомості ресурсів (пункт11 розділ ІІІ), розрахункової вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (таблиця 2-3) при виконанні робіт відповідно до технічного завдання учасником ТОВ «СМ-Рембуд» буде використовуватись інвертор зварювальний із зварювальним струмом до 200А. Крім того, відповідно до довідки про наявність працівників від 24.09.2020 №405 учасник ТОВ «СМ-Рембуд» в пункті 27 вказав «кваліфікований робітник, електрозварник ручного зварювання - Чанишева С.Р.».
Робітник оформлений на посаду згідно номенклатурної посади «електрозварник ручного зварювання» і має диплом кваліфікованого робітника, що дозволяє роботи на інвенторному зварювальному із зварювальним струмом до 200А.
- у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо зварювальних робіт, що передбачено пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10. 2011 № 1107, чим не дотримано вимог пункту 1.6 додатку 4 до тендерної документації.
Щодо пункту 7 (дивись п.5) Згідно абзацу 5 частини 2 розділу VI Тендерної документації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вимагалась у учасника-переможця
Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі
ТОВ «СМ-РЕМБУД», як переможцем закупівлі була надана декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (від 03.09.2020 №448).
За таких обставин вважаємо, що орган державного фінансового контролю безпідставно та необґрунтовано зазначає про наявність порушень, оскільки Замовником було здійснену проведення даної закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодні порушення пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону, про які вказує орган державного фінансового контролю відсутні. Отже, вважаємо, що орган державного фінансового контролю неналежним чином дослідив тендерну документацію Замовника, що призвело до його хибного уявлення про наявність порушень Закону та відповідно – до помилкових висновків за результатом моніторингу.
Крім того, повідомляємо, що за результатами проведеної процедури було укладено договір № 22/2020 від 30.10.2020 року, з ТОВ «СМ-РЕМБУД». Також, хочемо проінформувати про неможливість усунення порушення (навіть якщо теоретично допустити їх наявність), з огляду на те, що підрядник частково вже виконав роботи по об’єкту Замовника.
Замовник відповідно до пункту 16.7 вказаного договору, має право ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник зі своєї вини:не розпочав виконання робіт протягом 20 календарних днів з дня, коли він повинен згідно з Договором розпочати їх виконання; допустив відставання темпів виконання робіт від передбачених графіком на 30 календарних днів; виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк; допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання об’єкта для вказаної в Договорі мети та не можуть бути усунені Підрядником. На даний момент такі випадки відсутні.
Крім того, розривання договору приведе до зайвих витрат Замовника, та до зриву робіт по об’єкту Турійська центральна районна лікарня, що може призвести до припинення надання медичних послуг, в тому числі населенню які мають підозру на COVID-19.
Крім того, розірвання договору в судовому порядку передбачає оплату судового збору.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання до господарського суду позовної заяви становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
З огляду на відсутність коштів на взяття бюджетних зобов’язань згідно ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України на здійснення видатків, не передбачених кошторисом на 2020 рік, Комунальне некомерційне підприємство «Турійська центральна районна лікарня» Турійської районої ради позбавлена можливості сплатити судовий збір та, відповідно, звернутися до суду щодо розірвання договору у судовому порядку, а дія статті 8 Закону України «Про судовий збір» щодо відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або збільшення від його сплати не розповсюджується на такі правовідносини.
З урахуванням вищевикладеного, дії Замовника повністю узгоджуються з положенням Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в діях Замовника відсутній негативний вплив для бюджету, а закупівлю проведено із суворим дотриманням вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
З огляду на вищевикладене, зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель враховувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також при неможливості усунення порушення.
Дата публікації звіту:
02.12.2020 15:57