-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Торги не відбулися
21 834 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 218 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 218 000.00 UAH
Номер:
07700bb525e24387ba0a102bb4e8dcc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-24-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2020 00:00
Період моніторингу:
24.12.2020 16:27 - 21.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 262
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-09-18-005577-b 18.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21, частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.10.2020 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 05.11.2020 № 731, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2020, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.01.2021.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що Замовником 06.11.2020 опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», однак станом на 14.01.2020 договір не укладено.
Згідно з поясненнями Замовника на запит органу державного фінансового контролю «Договір на закупівлю: Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з переможцем відкритих торгів ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" не був підписаний Замовником у зв’язку з тим, що були внесені зміни до розподілу бюджетних асигнувань у 2020 році на фінансування об’єктів капітального ремонту та відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт, в зв’язку з чим підписання вищевказаного договору є порушенням бюджетного законодавства».
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону № 922-VIII Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Крім цього, відповідно до частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Отже, в порушення частини 6 статті 33, частини 5 статті 32 Закону № 922-VIII Замовником не укладено договір за результатами процедури закупівлі та/або не визначено тендер таким, що не відбувся у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт.
Період усунення порушень:
15.01.2021 10:46 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2021 10:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” підставою для відміни тендеру Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» є скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт. Згідно пункту 2 частини 5 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Таким чином, повідомляємо, що закупівлю було відмінено, в зв’язку з відсутністю бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт.
Дата публікації звіту:
19.01.2021 18:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.04.2021 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
d0e262dff5e44b5790006177db2a5329
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2021 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2021 00:00
Опис:
1. Чи укладено договір за результатами процедури закупівлі з ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД»?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63f38406d08b41ac8a94c955eb897725
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.01.2021 16:27
Опис:
Договір на закупівлю: Капітальний ремонт будівель та споруд. Автобусний парк №2 по вул. Празькій, 7 (мийка (нежитлова будівля літ. «Б»)) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» з переможцем відкритих торгів ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" не був підписаний Замовником у зв’язку з тим, що були внесені зміни до розподілу бюджетних асигнувань у 2020 році на фінансування об’єктів капітального ремонту та відсутність бюджетних асигнувань на виконання будівельно-монтажних робіт, в зв’язку з чим підписання вищевказаного договору є порушенням бюджетного законодавства.