-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 21:2015-45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт частини приміщень хірургічного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Р. Шухевича, 2-а).
Завершена
1 122 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Номер:
a1c9a36d93dd44189b05f8fe6072c603
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2020 00:00
Період моніторингу:
11.11.2020 16:11 - 03.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2020
№ 74
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2020 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-09-18-004916-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 19.10.2020 року № 584, відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Лікарня № 2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Стелс 17», протокол розгляду тендерної пропозиції № 76, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2020 року та договір про закупівлю від 19.10.2020 року № 584.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав встановлених пунктами 1-13 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Також, на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (пункти 16 та 17 розділу об’єми робіт «На поточний ремонт кабінету Зав. відділенням» та пункти 5 та 6 розділу об’єми робіт «Травмпункт» Додатку № 3 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог Додатку №7 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Стелс 17» відсутні листи - згоди на обробку персональних даних працівників (Демідова І.А., Пустова С.О., Мотичко З.А., Романенка О.П., Гоменчука В.В., Федорчука В.О., Яремчука В.М., Щепанського М.Ю., Литвинюка С.В. та Цибука Я.Ю.) персональні дані яких (прізвище, ім’я, по-батькові) згадуються у довідці про наявність працівників від 04.10.2020 року № 22.
Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог Додатку № 3 тендерної документації, учасником ТОВ «Стелс 17», відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції локальних кошторисів, ціну тендерної пропозиції учасника (договірну ціну) розраховано без урахування коефіцієнту К-1,2.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Стелс 17», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
03.12.2020 14:12 - 18.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2020 14:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник інформує про усунення виявлених монітиронгом порушень шляхом припинення зобов’язання за договором, шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору, що додається.
Дата публікації звіту:
08.12.2020 15:14