• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» за адресою: м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 2

Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.

Завершена

7 269 910.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 349.55 UAH
Номер: 658aa6028fc24d1c9f512f319a3f69dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2021 11:18 - 19.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.01.2021 № 24 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2021 № 24 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-09-17-011425-a 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, 1 статті 43 Закону, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09.02.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.09.2020 № 16 (далі – ТД), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.11.2020 № 20845-р/пк-пз, тендерні пропозиції ТОВ «ПРОФ БУД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК», (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.10.2020, протокол розкриття, протоколи уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» (далі – Замовник) від 12.10.2020 № 24, від 13.10.2020 № 25, від 18.11.2020 № 38, від 18.11.2020 № 39, повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2020, договір від 30.11.2020 № 622, додаткову угоду від 30.12.2020 № 1, пояснення Замовника від 05.02.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Згідно з умовами технічного завдання для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі Замовником у розділі 1 «Прорізи. Демонтаж» визначено наявність монтажної піни Ceresit TS 62 професійна універсальна у кількості 10 шт. При цьому, відповідно до позиції 19 розділу 1 «Прорізи» локального кошторису, наданого у складі тендерної пропозиції Переможця, кількість монтажної піни Ceresit TS 62 професійної універсальної становить 76 шт. Також, у розділі 4 «Внутрішнє спорядження» технічного завдання визначено наявність лінолеуму Tarkett Record 41 (колір Akcent Light grey) у кількості 46 м3. При цьому, відповідно до позиції 105 розділу 4 «Внутрішнє спорядження» локального кошторису зазначено наявність лінолеуму Tarkett Record 41 (колір Akcent Light grey) у кількості 44,2 м3. Крім того, технічним завданням передбачено наявність акумулятора та батареї 12V 7,2АН. Проте, Переможцем у позиції 7 розділу 1 «Пожежна сигналізація» локального кошторису зазначено наявність батареї та акумулятора 12V /18АН. Крім того, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до вимог підпункту 3.5.5. частини 5 ТД учасник повинен надати оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію. В складі тендерної пропозиції Переможця надано сканований оригінал договору оренди вантажного транспортного засобу DAIMLER-BENZ від 15 грудня 2017 року, укладений між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» та Ліцишиним Сергієм Івановичем, термін дії якого становить 3 роки та відсутня умова про його пролонгацію. Відповідно до пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. Також, моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 30.12.2020 № 1 внесено зміни до договору 30.11.2020 № 622 в частині продовження строку дії договору до 30.12.2021. Поряд з цим, на запит органу державного фінансового контролю від 05.02.2021 щодо причин продовження строку дії договору, Замовником надано лист від 30.12.2020 № 59 від Переможця щодо неможливості виконання робіт до 30.12.2020, оскільки Переможець приступив до їх виконання 15.12.2020, а термін виконання будівельних робіт відповідно до проектно-кошторисної документації згідно будівельних норм та правил становить 7 місяців. Таким чином, Замовником документально не підтверджено об’єктивних причин та обставин щодо продовження строку дії договору до 31.12.2021. Отже, додаткова угода Замовника, якою змінено строк дії договору без документально підтверджених об’єктивних причин та обставин, укладена з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII договір від 30.11.2020 № 622 є нікчемним в частині укладання додаткової від 30.12.2020 № 1.
Період усунення порушень: 11.02.2021 16:02 - 26.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2021 16:02

Оскарження висновку в суді

Опис: УХВАЛА про відкриття провадження у справі (Справа № 500/918/21). Номер судового провадження: П/500/1041/21 Надіслано судом: 05.03.2021. Зареєстровано: 08.03.2021. Оприлюднено: 09.03.2021. Дата набрання законної сили: 05.03.2021
Дата публікації: 12.03.2021 13:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-17-011425-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам ТЗ тендерної документації: У висновку моніторингу зазначено: «Згідно з умовами технічного завдання для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі Замовником у розділі 1 «Прорізи. Демонтаж» визначено наявність монтажної піни Ceresit TS 62 професійна універсальна у кількості 10 шт. При цьому, відповідно до позиції 19 розділу 1 «Прорізи» локального кошторису, наданого у складі тендерної пропозиції Переможця, кількість монтажної піни Ceresit TS 62 професійної універсальної становить 76 шт.» Виходячи із наведеного пропозиції Учасника-Переможця за своїми якісними та кількісними показниками є кращою ніж встановлено у вимогах ТЗ, що не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині прийняття рішення Замовником про обрання даного учасника переможцем. Щодо наступного твердження «У розділі 4 «Внутрішнє спорядження» технічного завдання визначено наявність лінолеуму Tarkett Record 41 (колір Akcent Light grey) у кількості 46 м3. При цьому, відповідно до позиції 105 розділу 4 «Внутрішнє спорядження» локального кошторису зазначено наявність лінолеуму Tarkett Record 41 (колір Akcent Light grey) у кількості 44,2 м3.». Виходячи із наведеного пропозиції Учасника-Переможця (локальний кошторис) містить на 1.8 м3. меншу кількість передбаченого технічним завданням лінолеуму. Повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації Учасники надають у складі пропозиції попередні розрахунки (локальний кошторис, договірна ціна інші) згідно встановлених вимог ТЗ. Замовник повідомляє, що Учасник-Переможець надав відповідні розрахунки згідно встановлених вимог ТД які відповідають вимогам ТЗ. Також у складі пропозиції Учасника-Переможця міститься лист погодження з технічним завданням та умовами закупівлі. Виходячи із наведеного Замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника встановленим вимогам ТД, згідно наданих розрахунків у складі пропозиції, що не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині прийняття рішення Замовником про обрання даного учасника переможцем. Щодо наступного твердження «Технічним завданням передбачено наявність акумулятора та батареї 12V 7,2АН. Переможцем у позиції 7 розділу 1 «Пожежна сигналізація» локального кошторису зазначено наявність батареї та акумулятора 12V /18АН.». Виходячи із наведеного пропозиції Учасника-Переможця за своїми якісними та кількісними показниками є кращою ніж встановлено у вимогах ТЗ, що не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині прийняття рішення Замовником про обрання даного учасника переможцем По-друге, щодо залученої техніки: У висновку моніторингу зазначено: «відповідно до вимог підпункту 3.5.5. частини 5 ТД учасник повинен надати оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію. В складі тендерної пропозиції Переможця надано сканований оригінал договору оренди вантажного транспортного засобу DAIMLER-BENZ від 15 грудня 2017 року, укладений між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» та Ліцишиним Сергієм Івановичем, термін дії якого становить 3 роки та відсутня умова про його пролонгацію». Повідомляємо, що згідно із закупівлею строк виконання робіт було встановлено до 31.12.2020 року. Учасником-Переможцем у складі пропозиції надано догові оренди вантажного транспортного засобу DAIMLER-BENZ від 15 грудня 2017 року, укладений між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» та Ліцишиним Сергієм Івановичем, термін дії якого становить 3 роки. Тобто, на момент подання пропозиції та згідно із оголошеною процедурою Учасник надав відповідний документ який відповідає вимога ТД, а саме, дія договору оренди вантажного транспортного засобу на момент подання пропозиції Учасника є діючим на період виконання робіт згідно проведеної закупівлі. По-третє, щодо пролонгації дії договору: Замовник отримав Запит органу державного фінансового контролю від 05.02.2021 щодо причин продовження строку дії договору. Нами надано лист від 30.12.2020 № 59 від Учасника-Переможця щодо неможливості виконання робіт до 30.12.2020, оскільки Учасник-Переможець приступив до їх виконання 15.12.2020, а термін виконання будівельних робіт відповідно до проектно-кошторисної документації згідно будівельних норм та правил становить 7 місяців. Відповідно до ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник уклав додаткову угоду з Учасником-Переможцем про продовження строку дії договору для можливості проведення робіт. Об’єктивними підставами для даної угоди були встановлені та описані у відповіді на Запит органу державного фінансового контролю. Тобто, об’єктивно у зв’язку із тривалістю проведення закупівлі (оскарження прийнятих рішень до АМКУ Учасниками) процедуру було затянуто у строках. Термін виконання робіт для учасника становив 16 днів (від 15.12.2020р.) для можливості виконати встановлені роботи. По-третє, щодо розірвання договору. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із ліцею штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Також, відповідно до ч.7 п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження». Повідомляємо, що даний висновок моніторингу буде оскаржено до суду в становлений законом порядок та строк.
Дата публікації звіту: 18.02.2021 17:29

Запити/Пояснення