• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Коцюбинського в с. Березина Миколаївського району Львівської області

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20718,05 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

4 143 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 718.05 UAH
Номер: 1a4ac15043a5485ab6a61b2ecbc86b78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-08-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 08.12.2020 15:33 - 31.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2020 № 236 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-17-000233-b, 17.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу своєчасності надання відповідей на опубліковані звернення та вимоги учасників встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та частини четвертої статті 33 Закону шляхом недопущення їх в подальшому порушень, а також усунення виявлених порушень пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення додатків до договору та додаткового договору; та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання Замовником відповідей на опубліковані звернення та вимоги учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Березинської сільської ради Миколаївського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-09-16-008770-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.09.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Альтбуд ЛВ»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.11.2020 № 37, додаткову угоду (додатковий договір) від 10.11.2020 № 1. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, Замовником на опубліковане учасником ПП «Карпатмонтаж» 02.11.2020 звернення надано (опубліковано) відповідь з пропущенням визначеного терміну (10.11.2020), внаслідок чого порушено вимоги частини четвертої статті 33 Закону. Згідно з вимогами пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель опубліковано укладений з ТОВ «Альтбуд ЛВ» договір від 10.11.2020 №37 (далі – Договір №37) без додатків, які є невід’ємною частиною вказаного договору, а саме: без розрахунку договірної ціни з підтверджуючими розрахунками ( Додаток 1), графіка фінансування робіт (Додаток 2), календарного графіка виконання робіт (Додаток 3). Також, на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовником додаткову угоду (додатковий договір) №1 від 10.11.2020 до Договору №37 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено з порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі (додатковий договір укладено 10.11.2020, а опубліковано разом з повідомленням про внесення змін до договору - 17.11.2020). Крім того, вказаний додатковий договір №1 від 10.11.2020 опубліковано не в повному обсязі, а саме без договірної ціни (Додаток 1), графіка фінансування робіт (Додаток 2) та календарного графіка виконання робіт (Додаток 3), які, відповідно до пункту 7 додаткового договору №1 від 10.11.2020, додаються до нього.
Період усунення порушень: 18.12.2020 13:28 - 06.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2020 13:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: оприлюднено додатки до договору №37 від 10.11.2020року
Дата публікації звіту: 23.12.2020 16:25