-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 .
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Мова викладення пропозицій - українська.
Завершена
4 265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 650.00 UAH
Номер:
e110e73d9ffc4240b73d00a028424908
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 18:30 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-09-14-005281-a 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційного управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.09.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд»), протокол засідання тендерного комітету від 02.10.2020 № 02/10/20/1, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2020,
договір про закупівлю від 15.10.2020 № 41/20-т, додаткові угоди від 15.10.2020 № 1, від 26.11.2020 № 2, від 07.12.2020 № 3, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.01.2021, звіт про виконання договору від 19.01.2021.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:39 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:39
Запити/Пояснення
Номер:
c5ca2cf5ecf3481dabc865a1217c8d56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fb7f0d4fd91c4142aaf5373ccaceb733
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.01.2021 18:35
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-14-005281-a), (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію.
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При складанні планів та технічної документації до них на проведення поточних та середніх ремонтів підприємство керується відповідними нормами, стандартами та наказами. Так, згідно ДБН В.2.3-4:2015 (Зміна №2) п.8.1.1. Розділу 8 «Дорожній одяг», при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, потрібно передбачити дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімером або комплексом добавок, а верхній шар дорожнього одягу, як правило, із асфальтобетону на модифікованих бітумах. Відповідно до п.3.2. протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р., при складанні планів та дефектних актів на виконання робіт з поточного (середнього) ремонту вулично-шляхової мережі в м. Києві, враховувати влаштування двошарового покриття з полімерасфальтобетону на зупинках громадського транспорту та перед світлофорами. Слід зауважити, що пропозиція щодо збільшення обсягу виконання робіт на об’єкті «Броварський проспект» стосувалася ділянки перетину на с. Зазім’є, на якій присутні як зупинки громадського транспорту, так і світлофори.
Отже, враховуючі зазначене вище, за пропозицією виробничого відділу підприємства, тендерним комітетом був розглянутий варіант закупівлі асфальтобетонної суміші модифікованої полімерною добавкою Selenіzza. Оскільки використання даного виду природного модифікатора бітуму надає асфальтобетонному покриттю наступні властивості: попереджує утворення колійності, збільшує зсувостійкість, морозостійкість, міцність, подовжує строк служби покриття. Аналіз економічних показників доводить, що використання асфальтобетону з добавкою Selenіzza є оптимальними в розрізі ціна/якість.
2. Стосовно розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП ШЕУ Дніпровського району від 11 вересня 2020 року щодо організації закупівлі «Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш) код за ДК 021:2015-44110000-4» (надалі – Протокол), який надано документом в окремому файлі до річного плану закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-P-2020-09-14-004961-a, за результатами підсумків виконання проведених робіт з поточного та середнього ремонту станом на 08.09.2020р. та робіт, що планується виконати до кінця поточного року, з урахуванням цін на матеріали по результатам вже проведених закупівель, зокрема за рахунок коштів спеціального (дорожнього) фонду, у підприємства виникає пропозиція щодо збільшення планових обсягів виконання об’єкту «Броварський проспект» відносно останнього коригування плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва, згідно наказу Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року. Обсяг згідно зазначеного наказу склав 18 950м2, а згідно пропозиції, яку було надіслано для коригування до КК «Київавтодор» та до головного розпорядника - Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) – 28 500м2. До того ж, були надані пропозиції щодо змін плану поточного (дрібного, середнього) ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі, у тому числі Дніпровського району міста Києва на 2020 рік через необхідність виконання поточного середнього ремонту вул. Лохвицької. Обсяг запропонованих по зазначеному об’єкту склав 2 800 м2. Наказ Н-315 від 07.07.2020 року та протокол додаються до пояснення окремими файлами. Отже, на підставі викладеного, орієнтовний обсяг додаткових робіт склав 12 350м2. Згідно проектно-кошторисної документації на заплановані додаткові обсяги робіт, на яку є позитивний висновок експертизи, з розрахунку товщини верхнього шару асфальтобетонного покриття H=6 см, що відповідає нормам ДСТУ Б Д.2.4-18-2014, та яка виконана в програмному комплексі «АВК 5», обсяг асфальтобетонної суміші, яку необхідно використати при цьому складає орієнтовно 1800 т. Обсяг нижнього шару розраховано для площі 3000 м2 (укладається по технологічним картам за необхідністю) та становить 600 тон асфальтобетонної суміші за тими самими нормами. Обсяг асфальтобетонної суміші третьої позиції в технічних вимогах до закупівлі обумовлено кількістю тротуарних ділянок, які наявні в технологічній карті запланованого об’єкту ремонту.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі тендерним комітетом використовувалася методика, що затверджена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Були використані ціни на аналогічні марки асфальтобетонних сумішей, розміщені в откритому доступі у вигляді тендерних пропозицій до закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро». На підставі аналізу пропозицій був обчислений середньоарифметичний показник ціни по кожному виду суміші та загальна очікувана вартість закупівлі. Розрахунок ціни за одиницю товару наведений у Протоколі у вигляді таблиці. У якості додатків до Протоколу прикріплені відповідні тендерні пропозиції.
Окремими файлами додаються:
1. Витяг з протоколу виробничої наради КК «Київавтодор» від 21.02.2019р.
2. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-315 від 07.07.2020 року.
3. Протокол організації закупівлі разом із додатками.
4. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) № Н-444 від 21.10.2020 року. (в якому враховані запропоновані зміни).