• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади (шафа холодильна).

мова,на якій подаються тендерні пропозиції- -українська

Завершена

336 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
Номер: f8bee233b33440ca9ab4af388d1d4b92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 29.10.2020 15:41 - 20.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.10.2020 № 69 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 29.10.2020 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-09-14-007797-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини 4 статті 41, частини 1 статті 43 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Відділу освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 14.09.2020 № 287), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.10.2020 № 381, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.10.2020 року № 379/1. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Також встановлено, що в пункті 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником зазначено строки поставки товарів – до 20.11.2020 року, що суперечить оприлюдненому в електронній системі оголошенню про проведення відкритих торгів, відповідно до якого строк поставки товарів – до 26.11.2020 року. Крім того встановлено, що в пункті 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що дата і час розкриття тендерної пропозиції – 01.10.2020 року 10:00, що суперечить оприлюдненому в електронній системі оголошенню про проведення відкритих торгів, відповідно до якого дата та час розкриття тендерних пропозицій – 02.10.2020 року 12:29. 1. Моніторингом установлено, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інструкцію з експлуатації холодильної шафи на російській мові, в той час відповідно до пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. При цьому, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не надав інструкцію з експлуатації холодильної шафи із автентичним перекладом на українську мову, чим не дотримав вимоги пункту 7 розділу 1«Загальні положення» тендерної документації. 2. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій повинна міститися інформація про наявність складів (площі) для збереження продукції (товарів), у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, діючий договір оренди приміщення з платіжними документами, які підтверджують фактичну оплату оренди за останній звітний місяць. При цьому у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» надав довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 15.09.2020 вих. №7007, зокрема, орендованого офісно-складського приміщення, та договір оренди нежитлового приміщення від 03.09.2019 № 1ЖМК0190205, відповідно до пункту 3.1.1 якого зазначено, що термін користування приміщенням починається з моменту підписання акту приймання-передачі приміщення та триває до 30.09.2020 року, в той час як на момент розкриття тендерних пропозицій (02.10.2020 року) та визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» переможцем торгів (02.10.2020 року) вищезазначений договір був вже недійсний. Крім того, вищезазначений договір наданий учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не в повному обсязі, а саме відсутня 11 сторінка. Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Проведеним моніторингом установлено суперечності у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ», а саме: відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками торгів тендерної пропозиції шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну згідно Додатку № 1. На вищезазначену вимогу учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» надав тендерну пропозицію згідно Додатку № 1, в якій зазначив ціну шафи холодильної 333 000,00 грн. з ПДВ, в той час як в електронній системі закупівель ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» подано тендерну пропозицію з остаточною ціновою пропозицією на суму 335 000,00 грн. з ПДВ. 4. Крім того моніторингом установлено, що відповідно до пункту 9 Додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, надання учасниками листа-згоди в довільній формі на виконання умов договору з додатком проекту договору на закупівлю, наведеному у Додатку № 4 тендерної документації. На підтвердження пункту 9 Додатку № 2 до тендерної документації учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» надав у складі своєї тендерної пропозиції лист-згоду від 15.09.2020 вих. № 7089 на виконання умов договору з наданням проекту договору на закупівлю, у якому пункти 5.1 та 5.2 Розділу V відрізняються від змісту проекту договору, наведеного Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації, а саме: в частині строку постачання товару та кількості товару, який планується постачати. Водночас, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист від 15.09.2020 вих. № 7088, у якому зазначено про постачання товар у кількості 12 шт., в той час як у пункті 5.1 Розділу V проекту договору учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» зазначив 24 шт. Крім того встановлено, що на порушення частини 4 статті 41 Закону умови укладеного договору від 22.10.2020 року № 379/1 (далі – Договір) відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ», а саме пункти 5.1 та 5.2 Розділу V. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону. 5. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не наклав ЕЦП/КЕП на документи переможця, чим не дотримався вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 11.11.2020 15:54 - 26.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2020 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнято рішення щодо розірвання договору №379 від 22.10.2020 року
Дата публікації звіту: 16.11.2020 10:50