-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 48620000-0 Операційні системи (Примірник ПЗ WinSvrSTDCore SNGL LicSAPk OLP 16Lic NL CoreLic 9EM-00114)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 809 днів назад
507 780.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 538.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 538.90 UAH
Номер:
dd9e6c57ffe64b4e8bf34de39eccee15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
19.03.2021 19:27 - 10.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.
від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2020-09-14-000831-b 14.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії установлено порушення вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання Уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата Центр» (далі – Замовник) від 22.09.2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ», ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД», ТОВ «ЕВЕРТЕК», ТОВ «КОМПАНІЯ«АМІКА», ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» та ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» (далі - учасник-переможець), протокол уповноваженої особи від 06 жовтня 2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 06 жовтня 2020 року, рішення Колегії від 10.11.2020 №20874-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06 жовтня 2020 року Замовником відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ», ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД», ТОВ «ЕВЕРТЕК», ТОВ «КОМПАНІЯ«АМІКА», ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» та обрано переможцем процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА».
Однак встановлено, що рішенням Колегії від 10.11.2020 №20874-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» та рішення про визначення переможцем ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА».
Втім, Замовник станом на 19.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) не виконав рішення Колегії, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Також, за результатом моніторингу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено, що станом на 22.03.2021 (дата закінчення моніторингу) процедура закупівлі знаходиться на стадії «Повідомлення про намір укласти договір», чим порушено частину 6 статті 33 Закону, а саме: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
23.03.2021 09:04 - 07.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2021 09:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі №640/30125/20 від 08 грудня 2020 року
Дата публікації:
25.03.2021 11:48