• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Стрийському ВУПЗГ (вузол заміру газу 7.5))

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-07-002459-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт пункту виміру витрат газу в частині визначення фізико-хімічних показників на Стрийському ВУПЗГ (вузол заміру газу 7.5)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.

Торги відмінено

14 418 856.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 144 188.57 UAH
Номер: fde674d3529941cd87c62b0245145854
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.02.2021 15:18 - 16.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.02.2021 № 57 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 19.02.2021 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-09-11-010316-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спецмонтаж» (крім питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), ТОВ «НВП АСУ» та ТОВ «МБС-Інжинірінг» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТГІ Систем» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2020 № 1001/20/151, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спецгазмонтаж» (далі – ТОВ «Спецгазмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП АСУ» (далі – ТОВ «НВП АСУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТГІ Систем» (далі – ТОВ «ТГІ Систем») та товариства з обмеженою відповідальністю «МБС-Інжинірінг» (далі – ТОВ «МБС-Інжинірінг»), повідомлення про усунення невідповідностей до 16.12.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2020, від 05.01.2021 № 1001/20/151-р-2, від 26.01.2021 № 1001/20/151-вп та № 1001/20/151-р-3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 10.02.2021 № 2424-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, шо у підпункті 2.1. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок, з переліком машин та механізмів, обладнання, приладів, технологічної оснастки, які будуть задіяні при виконанні робіт (як власного так і орендованого, з вказуванням приналежності). Також передбачив надання учасниками сканкопій підтверджуючих документів, що надають право володіння та/або користування машинами та механізмами, обладнанням, приладами, технологічною оснасткою, що вказані в довідці. Учасник ТОВ «Спецмонтаж» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.10.2020 № 13, яка містить інформацію, зокрема, про наявність 3-х зварювальних апаратів (пункт 4 цієї довідки), 3-х бензинових генераторів (пункт 5 цієї довідки) та 5-ти машинок шліфувальних, кутових (пункт 13 цієї довідки). При цьому учасник на підтвердження інформації зазначеної у довідці надав, зокрема, виписки Оборотно-сальдової відомості по рахунках «10» та «11», які підтверджують наявність у власності тільки 2-х зварювальних апаратів, 2-х бензинових генераторів та 2-х машинок шліфувальних, кутових, чим не дотримав вимог підпункту 2.1. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації. Також моніторингом установлено, що у підпункті 2.2. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок, щодо фахівців, які будуть залучені до виконання робіт (із зазначенням освіти, досвіду) з наданням копій підтверджуючих документів. Учасники ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «МБС-Інжинірінг» у складі своїх тендерних пропозицій надали довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12.10.2020 № 17 та від 28.10.2020 № 315-3/20, якими повідомили про наявність 7-ми та 12-ти кваліфікованих працівників відповідно. При цьому учасники ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «МБС-Інжинірінг» у складі своїх тендерних пропозицій не надали документів що підтверджують освіту зазначених працівників, чим не дотримали вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації. Крім цього моніторингом установлено, що у підпункті 2.3. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про виконання аналогічних договорів. Також передбачив, що на підтвердження зазначеної в довідках інформації учасники надають, зокрема, відгуки від замовників та інші документи, які підтверджують виконання договорів наведених учасниками у довідках. ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «НВП АСУ» у складі своїх тендерних пропозицій надали довідки про виконання аналогічних договорів від 12.10.2020 № 14 та від 13.10.2020 № 180, якими повідомили про виконання аналогічних договорів від 04.06.2018 № 18060005 та від 27.08.2020 № 27/20-08 відповідно. При цьому учасники ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «НВП АСУ» у складі своїх тендерних пропозицій не надали інших документів (крім відгуку), які підтверджують виконання зазначених договорів, чим не дотримали вимог підпункту 2.3. пункту 2 розділу І додатку № 2 до тендерної документації. Поряд з цим, Замовник оприлюднив учасникам ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «НВП АСУ» повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: ТОВ «Спецмонтаж» - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; ТОВ «НВП АСУ» - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учасниками ТОВ «Спецмонтаж» та ТОВ «НВП АСУ» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (ТОВ «Спецмонтаж»: документів про освіту фахівці, які будуть залучені до виконання робіт та інших документів (крім відгуку), які підтверджують виконання договору; ТОВ «НВП АСУ»: інших документів (крім відгуку), які підтверджують виконання договору) відсутніх у складі тендерних пропозицій учасників, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спецмонтаж», ТОВ «НВП АСУ» та ТОВ «МБС-Інжинірінг», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив до оцінки.
Період усунення порушень: 23.02.2021 17:30 - 11.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2021 17:30