-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
a7a9f178c63d40d8969379b4aca8aea9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000134
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 17:55 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
80 UA-2020-09-10-006148-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ВОЛЬТЕХ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБА АСТРА», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини А0543 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника №134 від 04.09.2020 року, вимогу про усунення порушення від 11.09.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушень від 15.09.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «АБА АСТРА» (далі – ТОВ «АБА АСТРА»), товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТЕХ» (далі – ТОВ «ВОЛЬТЕХ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНБУД Україна» (далі – ТОВ «ГРІНБУД Україна»), повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2020, договір про закупівлю від 04.11.2020 № 155-ж, додаткову угоду від 02.12.2020 № 1.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 4 додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників щодо надання оригіналу (дублікату) довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичної (посадової) особи від учасника, уповноваженої на підписання договору (тендерної пропозиції) у тому числі фізичної особи-підприємця) або нотаріально завірену копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб), засвідчена учасником.
У тендерній пропозиції ТОВ «ВОЛЬТЕХ» відсутні зазначені документи, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 4 до тендерної документації.
Також, в пункті 5 додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників щодо надання копії паспорту (для фізичної (посадової) особи від учасника, уповноваженої на підписання договору (тендерної пропозиції), у тому числі фізичних осіб-підприємців) (стр. 1-2, стр. 3-6 за наявності записів) (паспорт на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний).
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОЛЬТЕХ» не містить 1-3 сторінки паспорту (наявні тільки 4,5,6,7 сторінки паспорту), що не відповідає вимогам пункту 5 додатку 4 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВОЛЬТЕХ» та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
14.12.2020 17:51 - 30.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2020 17:51
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 31/08/2021пр від 05.02.2021
Дата відкриття провадження:
16.02.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
3/375/72/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зважаючи на те, що договір від 04.11.2020 року №155/ж завершив свою дію і договірні зобов’язання між ТОВ «Вольтех» та військовою частиною А0543 припинені, усунення порушення шляхом розірвання договору неможливе.
Щодо виявлених порушень надаємо пояснення:
Під час розгляду зазначених порушень виявлено, що умови пункту 4 додатку 4 до тендерної документації складаються з двох частин:
"Оригінал (або завірена копія) довідки з ЄДРПОУ або відомостей з реєстру ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Оригінал (дублікат) довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичної (посадової) особи від учасника, уповноваженої на підписання договору (тендерної пропозиції) у тому числі фізичної особи-підприємця) або нотаріально завірену копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб), засвідчена учасником";
Перша частина стосується Учасників юридичних осіб (щодо ЄДРПОУ), а друга частина стосується Учасників фізичних осіб-підприємців (ідентифікаційний код), так як ТОВ «Вольтех» являється юридичною особою, то у складі пропозиції вони надали виписку ЄДРПОУ та виконали вимоги пункту 4 додатку 4 до тендерної документації.
Щодо пункту 5 додатку 4 до тендерної документації: у пп.2.1, п.2, ч.V тендерної документації зазначено «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.», серед яких зазначено, що формальною помилкою являється відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу. Копію паспорта було завантажено, відсутній тільки окремий фрагмент, таким чином відсутність деяких сторінок паспорту було розцінено як формальну (несуттєву помилку), яка не впливає на зміст поданої пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною та дозволяє максимально зекономити державні кошти та виконувати вчасно завдання МОУ, тому пропозиція ТОВ «Вольтех» не підлягає відхиленню згідно Закону та не була відхиленою
Дата публікації звіту:
20.12.2020 14:36