• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщення першого поверху будівлі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» для розташування відділення невідкладної медичної допомоги по вул. В'ячеслава Чорновола, 1 в м. Гайсин Вінницької області

Завершена

11 583 692.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 836.92 UAH
Номер: d3b6887599be4c639e1b18afff36129e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 26.01.2021 09:19 - 17.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.01.2021 № 17 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-09-011047-b, 09.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення вимог частини третьої статті 17 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-09-09-012925-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Рослана», повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.10.2020 № 77-20 та додаткові угоди до нього, відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2021. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Водночас, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовником Додатком № 4 до тендерної документації «Перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності вимогам, встановленим пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону» не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону в довільній формі. Слід зазначити, що згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-09-09-012925-b) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-09-09-011047-b очікувана вартість закупівлі 11 583 692,42 грн, розмір бюджетного призначення – 11 583 692,42 гривень. Водночас, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік та оголошення про проведення відкритих торгів джерело фінансування зазначеної закупівлі: місцевий бюджет – 43 520,00 грн, державний бюджет України – 8 368 890,00 грн (разом – 8 412 410,00 грн). На запит Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2021 Замовником відповіді по суті питання не надано.
Період усунення порушень: 11.02.2021 10:59 - 26.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2021 10:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ до висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-006723-a. 11 лютого 2021 року о 15 год. 07 хв. Західним офісом Державної аудиторської служби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької обл.». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-08-18-006723-a. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 11.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-006723-a, та його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ (далі також Замовник) інформує про наступне. Згідно констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України визначено, що установлено порушення частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, слід звернути увагу на те, що відповідно до абзацу 10 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Об'єкту» встановлено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже, як слідує, тендерна документація передбачає вимогу щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Таким чином, твердження про те, що у тендерній документації на закупівлю Об'єкту Замовником не визначено надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, не відповідають дійсності. Крім того, звертаємо увагу, відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, – є правом Замовника, а не його обов'язком, у зв’язку з чим, можна зробити висновок, що замовник не зобов’язаний приймати таке рішення при наявності відповідних обставин. Таким чином, включення до тендерної документації вимог щодо способу підтвердження учасником відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, є правом Замовника, а не обов’язком. Тому, така вимога в тендерній документації й може бути відсутня. Крім того, як слідує зі змісту частини 2 статті 17 Замовнику може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, як слідує зі змісту вказаної норми, замовник приймає зазначене рішення у випадку не виконання учасником умов договору перед таким замовником. Відповідно, потреби в отриманні від учасника інформації про відсутність вказаних обставин замовнику не потрібно, адже він сам володіє відомостями стосовно виконання договірних зобов'язань перед ним будь-яким учасником. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Одночасно повідомляємо, що зауваження, викладені у Висновку щодо дотримання частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняті до уваги та в подальшому будуть враховані в роботі.
Дата публікації звіту: 18.02.2021 17:26

Запити/Пояснення