-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Номер:
2508bd5acbda4449bdfe8a8a8c3be1ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2020 00:00
Період моніторингу:
22.12.2020 09:52 - 19.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2020 № 59
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток до наказу управління від 18.12.2020 № 59
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2020-09-09-010001-b 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торгова промислова компанія «Омега-автопоставка», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням фахівця з публічних закупівель від 09.09.2020 №69, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова промислова компанія «Омега-автопоставка», протокольне рішення фахівця з публічних закупівель від 05.10.2020 №78, повідомлення про намір укласти договір від 05.10.2020, договір поставки від 23.10.2020 №3Д-21/20 на суму 302 004,00 грн з ПДВ.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Водночас відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’ять ) % від вартості договору. Крім того зазначив інші умови, які повинна містити банківська гарантія.
Однак зазначені вимоги, викладені у пункті 6 розділу 6 до тендерної документації Замовника не містять умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.01.2021 19:08 - 29.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2021 19:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі за № UA-M-2020-12-21-000070 та прийняв до уваги зауваження та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
19.01.2021 10:25