• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП "Глухівська міська лікарня" Глухівської міської ради за адресою Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська, 3

Завершена

26 142 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 710.90 UAH
Номер: 324bdec6761b4d038a9b245ac59c7e0c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-20-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.01.2021 17:57 - 11.02.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.01.2021 № 18 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 № 18 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-09-09-002575-a 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 09.09.2020, реєстр тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СВ-БІЛДІНГ» (далі – ТОВ «СВ-БІЛДІНГ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.09.2020 № 138, від 20.10.2020 № 152, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.10.2020 № 42, додаткова угода від 20.10.2020 № 1, додаткова угода від 31.12.2020 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.01.2021. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 12.02.2021 15:09 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації від 19.02.2021, в якому висновок Державної аудиторської служби України від 12.02.2021 прийнято до відома, та в подальшому в роботі тендерного комітету будуть враховані зауваження викладені в висновку.
Дата публікації звіту: 19.02.2021 15:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис: висновок Державної аудиторської служби України від 12.02.2021 прийнято до відома, та в подальшому в роботі тендерного комітету будуть враховані зауваження викладені в висновку.
Дата публікації: 27.07.2021 16:11

Запити/Пояснення