Меблі для обладнання робочих місць тренерів-викладачів, керівників, охорони, медичних робітників, місць для підготовки та тренувань дітей-спортсменів, тренувань олімпійських чемпіонів КПНЗ «СДЮСШОР №3»ДМР, код за ДК 021:2015:39100000-3-Меблі -141 штука:
-39122200-5-Книжкові шафи(шафа для документів,шафа з шухлядами);
-39122000-3 - Серванти та книжкові шафи(для медичних препаратів);
-39121200-8 – Столи(в тому числі столи тренерські, для охорони,для медичного кабінету,стіл керівника, помічника);
-39121100-7 - Письмові столи;
-39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень(роздягальня при вході);
-39113600-3 – Лавки;
-39113200-9 - Дивани-канапе(Диван офісний);
-39151000-5 - Меблі різні(роздягальні жіноча та чоловіча);
-39134000-0 - Комп’ютерні меблі(тумба під принтер,стіл з тумбою та блоком під системне обладнання);
-39143121-0 - Гардеробні шафи(шафи для одягу);
-39151300-8 - Модульні меблі(тумба мобільна);
-39133000-3 – Етажерки(шафа для кубків).
Очікувана вартість предмета закупівлі -меблі 141 штука , код за ДК 021:2015:39100000-3-Меблі на загальну суму
640 000 грн.00коп. з ПДВ, в тому числі за рахунок:
- загального фонду місцевого бюджетуна суму 475 225,00грн. з ПДВ (вартість 1 одиниці товару менш, ніж 6000,00грн., з ПДВ)-22 найменування/136штук( по КЕКВ 2210);
- спеціального фонду місцевого бюджетуна суму 164775,00грн. з ПДВ(вартість 1 одиниці товару понад 6000,00грн., з ПДВ)-5 найменувань/5 штук (по КЕКВ 3110).
Без розподілу на лоти.
Строк поставки товару меблі : з дати укладання договору до 12.10.2020 року:
- за рахунок спеціальног фонду до 09.10.2020 року;
- за рахунок загального фонду до 12.10.2020 року.
Збирання товару здійснюється постачальником протягом 7-сьоми робочих днів з дня поставки товару.
Торги відмінено
640 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період моніторингу:27.10.2020 16:39 - 18.11.2020 00:00
Статус:Вирішено
Опис:27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16
UA-2020-09-08-009908-b
08.09.2020 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №3» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 19145926) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 Порядку № 708.
У ході проведення моніторингу Замовником вирішено на підставі Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року, який набув чинності 17 липня 2020 року «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та Наказу Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» скасувати закупівлю в електронній системі на prozorro.gov.ua за № UA-2020-09-08-009908-b, відкриті торги на загальну суму 640 000,00грн. Протокольне рішення № 9 від 12.11.2020 оприлюднене в електронній системі закупівель 12.11.2020.
За результатами моніторингу аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 15.10.2020 № 19267-р/пк-пз та від 22.10.2020 № 19720-р/пк-пз, не здійснювався.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів (ТД (МЕБЛІ) з редакцією на 23.09.20р. КПНЗ СДЮСШОР №3 ДМР 2020р.doc 23 вересня 2020 16:02). Вказане є порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто тендерна документація складена Замовником з порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, отже є обов’язковою до виконання Замовником.
Крім того, аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено вид предмета закупівлі – товари, код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто на порушення пункту 3 Порядку № 708 замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено предмет закупівлі товарів за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:39100000-3: Меблі за показником третьої цифри.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень:16.11.2020 11:15 - 01.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:16.11.2020 11:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:Усунуто
Результат по типу порушення:
corruptionDescription: Так
corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:У ході проведення моніторингу Замовником скасовано закупівлю відкриті торги за № UA-2020-09-08-009908-b очікуваною вартістю 640 000,00 грн. В електронній системі закупівель 12.11.2020 оприлюднено Протокольне рішення № 9 від 12.11.2020.
Дата публікації:23.12.2020 09:05
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
18048
Номер:30563be073984c398f35de0fce313e13
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:10.11.2020 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:14.11.2020 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ДК 021:2015:39100000-3: Меблі, очікуваною вартістю 640 000,0 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009908-b ), яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ ПОЗАШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ № 3» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Чому інформація у пункті 4.1 частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (ТД (МЕБЛІ) з редакцією на 23.09.20р. КПНЗ СДЮСШОР №3 ДМР 2020р.doc 23 вересня 2020 16:02) не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
2. Чому у оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі, тобто за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що не відповідає вимогам пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
18069
Номер:300c806c7b6a4a20bb521894ac71341c
Назва:Відповідь щодо питань в ході моніторінгу в період 27.10.-18.11.2020 року.
Дата опублікування:10.11.2020 22:03
Автор:КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ № 3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
49098, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського, буд. 4А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідь1 від 10.11.20р.
КОМУНАЛЬНИМ ПОЗАШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ № 3» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Уповноваженої особи Бабак Еліни Вікторівни, визначеною уповноваженою особою за організацію проведення процедури Відкритих торгів закупівель КПНЗ «СДЮСШОР №3» ДМР
Східному офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) на підставі моніторингу державних закупівель згідно ст.7 Закону в період 27.10.-18.11.2020 року.
1.Питання:
2. «…Чому інформація у пункті 4.1 частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (ТД (МЕБЛІ) з редакцією на 23.09.20р. КПНЗ СДЮСШОР №3 ДМР 2020р.doc 23 вересня 2020 16:02) не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідь: В пункті 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вказано:
«…Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
2. Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм “ціна” повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;…».
Мною,Уповноваженою особою, були повністю виконані вимоги 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» та в ТД у Розділі I. «Загальні положення» у п.6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» вказана валюта закупівлі: п.6.1. «6.1. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України - гривня.».
Відповідь№2
КОМУНАЛЬНИМ ПОЗАШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ № 3» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Уповноваженої особи Бабак Еліни Вікторівни, визначеною уповноваженою особою за організацію проведення процедури Відкритих торгів закупівель КПНЗ «СДЮСШОР №3» ДМР
Східному офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) на підставі моніторингу державних закупівель згідно ст.7 Закону в період 27.10.-18.11.2020 року.
1.Питання:
«2. Чому у оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі, тобто за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що не відповідає вимогам пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.».
Відповідь:
У «Оголошенні» про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b на 27 найменувань товару меблів - 141 штуку, чітко визначено та вказано 12(дванадцять) кодів з цифрою до 5-го-6-го знаків за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015,що відносяться до ДК 021:2015:39100000-3-Меблі, ( одна закупівля складається з 27 найменувань,по яким вказано 12 кодів з цифрою до 5-го-6-го знаків за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015,),про це вказано у п.5 "ПОРЯДОКу визначення предмета ",а саме :
"...5. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг..."
49098, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського, буд. 4А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Визначення предмета закупівлі у «Оголошенні» про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b на 27 найменувань товару меблів - 141 штуку, чітко визначено та вказано 12(дванадцять) кодів з цифрою до 5-го-6-го знаків за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015,-39122200-5-Книжкові шафи(шафа для документів,шафа з шухлядами);
-39122000-3 - Серванти та книжкові шафи(для медичних препаратів);
-39121200-8 – Столи(в тому числі столи тренерські, для охорони,для медичного кабінету,стіл керівника, помічника);
-39121100-7 - Письмові столи;
-39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень(роздягальня при вході);
-39113600-3 – Лавки;
-39113200-9 - Дивани-канапе(Диван офісний);
-39151000-5 - Меблі різні(роздягальні жіноча та чоловіча);
-39134000-0 - Комп’ютерні меблі(тумба під принтер,стіл з тумбою та блоком під системне обладнання);
-39143121-0 - Гардеробні шафи(шафи для одягу);
-39151300-8 - Модульні меблі(тумба мобільна);
-39133000-3 – Етажерки(шафа для кубків).
що відносяться до ДК 021:2015:39100000-3-Меблі, Закупівля не розподіляється на частини з метою не уникнення проведення процедури відкритих торгів згідно Закону для дотримання вимог ч. 7 ст. 2 Закону, оскільки предмет закупівлі фактично відноситься до одного і того самого коду товару, визначеного як ДК 021:2015:39100000-3-Меблі.