• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для обладнання робочих місць тренерів-викладачів, керівників, охорони, медичних робітників, місць для підготовки та тренувань дітей-спортсменів, тренувань олімпійських чемпіонів КПНЗ «СДЮСШОР №3»ДМР, код за ДК 021:2015:39100000-3-Меблі -141 штука: -39122200-5-Книжкові шафи(шафа для документів,шафа з шухлядами); -39122000-3 - Серванти та книжкові шафи(для медичних препаратів); -39121200-8 – Столи(в тому числі столи тренерські, для охорони,для медичного кабінету,стіл керівника, помічника); -39121100-7 - Письмові столи; -39156000-0 - Меблі для кімнат очікування і приймалень(роздягальня при вході); -39113600-3 – Лавки; -39113200-9 - Дивани-канапе(Диван офісний); -39151000-5 - Меблі різні(роздягальні жіноча та чоловіча); -39134000-0 - Комп’ютерні меблі(тумба під принтер,стіл з тумбою та блоком під системне обладнання); -39143121-0 - Гардеробні шафи(шафи для одягу); -39151300-8 - Модульні меблі(тумба мобільна); -39133000-3 – Етажерки(шафа для кубків).

Очікувана вартість предмета закупівлі -меблі 141 штука , код за ДК 021:2015:39100000-3-Меблі на загальну суму 640 000 грн.00коп. з ПДВ, в тому числі за рахунок: - загального фонду місцевого бюджетуна суму 475 225,00грн. з ПДВ (вартість 1 одиниці товару менш, ніж 6000,00грн., з ПДВ)-22 найменування/136штук( по КЕКВ 2210); - спеціального фонду місцевого бюджетуна суму 164775,00грн. з ПДВ(вартість 1 одиниці товару понад 6000,00грн., з ПДВ)-5 найменувань/5 штук (по КЕКВ 3110). Без розподілу на лоти. Строк поставки товару меблі : з дати укладання договору до 12.10.2020 року: - за рахунок спеціальног фонду до 09.10.2020 року; - за рахунок загального фонду до 12.10.2020 року. Збирання товару здійснюється постачальником протягом 7-сьоми робочих днів з дня поставки товару.

Торги відмінено

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Номер: df9bc0c23c564614aeacfb0bb40ae12f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.10.2020 16:39 - 18.11.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: 27.10.2020 № 222 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2020-09-08-009908-b 08.09.2020 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №3» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 19145926) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 Порядку № 708. У ході проведення моніторингу Замовником вирішено на підставі Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року, який набув чинності 17 липня 2020 року «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та Наказу Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» скасувати закупівлю в електронній системі на prozorro.gov.ua за № UA-2020-09-08-009908-b, відкриті торги на загальну суму 640 000,00грн. Протокольне рішення № 9 від 12.11.2020 оприлюднене в електронній системі закупівель 12.11.2020. За результатами моніторингу аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 15.10.2020 № 19267-р/пк-пз та від 22.10.2020 № 19720-р/пк-пз, не здійснювався. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що в частині 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів (ТД (МЕБЛІ) з редакцією на 23.09.20р. КПНЗ СДЮСШОР №3 ДМР 2020р.doc 23 вересня 2020 16:02). Вказане є порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто тендерна документація складена Замовником з порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, отже є обов’язковою до виконання Замовником. Крім того, аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено вид предмета закупівлі – товари, код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі. Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто на порушення пункту 3 Порядку № 708 замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-08-009908-b визначено предмет закупівлі товарів за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:39100000-3: Меблі за показником третьої цифри. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень: 16.11.2020 11:15 - 01.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2020 11:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: У ході проведення моніторингу Замовником скасовано закупівлю відкриті торги за № UA-2020-09-08-009908-b очікуваною вартістю 640 000,00 грн. В електронній системі закупівель 12.11.2020 оприлюднено Протокольне рішення № 9 від 12.11.2020.
Дата публікації: 23.12.2020 09:05

Запити/Пояснення