• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Хутірська в с. Рожни Броварського району Київської області

Завершена

2 578 546.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 892.73 UAH
Номер: a33280c8a4b44f9dbfb073d4c2e1c418
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 14:12 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 3. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 4. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-09-08-002553-a 08.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14.12.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.09.2020 № 20 (далі – ТД), протокол продовження розгляду тендерних пропозицій від 30.09.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.10.2020 б/н, від 23.10.2020 б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Новобуд-ВС», ТОВ « АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «БЛАН-ДОР» (далі - Переможець), договір від 04.11.20 № КРХ-1 Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII в тендерній документації (Додаток 2 – документи Переможця торгів) Замовником встановлено вимоги, що Переможець торгів надає Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи, у письмовій формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (за наявності) на підтвердження відсутності підстав, визначених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Подання здійснюється особисто або поштою за адресою Замовника. Кінцевим строком отримання є п’ятий день до 16:00 з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання документів Переможця у паперовому вигляді, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки Додаток 2 містить вимоги, що Переможець торгів надає Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи Переможця торгів, що не відповідає вимогам встановленим в статті 17 Закону № 922-VIII, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 16.12.2020 08:21 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 08:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Станом на 16.12.2020 вже неможливо внести зміни до тендерної документації, але інформація в Вашому листі буде врахована уповноваженою особою шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 21.12.2020 22:32