• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

електрична енергія

Всі документи викладаються українською мовою

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 02d35d241e6c43b7a029bbe306ecf66f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-16-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 16.10.2020 15:16 - 06.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2020 №61 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.10.2020 № 61 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2020-09-08-002440-b 08.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22 Закону, частини третьої, п’ятої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.09.2020 №12 (зі змінами, затвердженими рішеннями від 10.09.2020 №13 та від 11.09.2020 №14), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.09.2020, від 09.09.2020 та від 11.09.2020, відповіді Замовника на звернення від 08.09.2020, від 10.09.2020 та від 11.09.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.09.2020, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 30.09.2020 №15, повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2020, договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.10.2020 № ВРЕ-103-2020/44. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено: - у пункті 4 розділу 3 тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - тендерна документація (пункт 1 розділу 4) не містить відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим недотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - тендерна документація не містить кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, чим недотримано вимоги пункту 2 статті 22 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Однак за результатами моніторингу встановлено, що вимоги до учасників щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації не відповідають частині третій та п’ятій статті 17 Закону, чим недотримано вимогу пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того вимоги, передбачені у підпункті 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та у Додатку 3 до тендерної документації щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції та строків їх оприлюднення в електронній системі закупівель не відповідають вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону, чим недотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окрім того, Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив у окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 21.10.2020 13:48 - 04.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2020 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ваші зауваження розглянуті і враховані. В подальшому вказані порушення не будуть допускатись.
Дата публікації звіту: 26.10.2020 16:19