• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області

Капітальний ремонт вулиці Лятуринської в м. Костопіль, Рівненської області

Завершена

7 497 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 499.00 UAH
Номер: 28e0cc84f0b54032b4db7393214f70a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 17:18 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 89 UA-2020-09-08-001138-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, rudakova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, протоколи засідання тендерного комітету від 30.09.2020 № 101, від 02.10.2020 № 102, від 03.11.2020 № 108, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2020, договір про виконання робіт з капітального ремонту від 23.11.2020 № 23-11-20/1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 27.10.2020 № 20007-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 20.01.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, надання учасниками довідки про вартість чистих активів за попередній звітний період. Згідно зі статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом є календарний рік, тобто в даному випадку 2019 рік. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Данко» надав бухгалтерську довідку від 21.09.2020 № 1203/14, в якій зазначив вартість чистих активів за 2 квартал 2020 року, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Данко» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначив його переможцем та уклав з ним договір про виконання робіт з капітального ремонту від 23.11.2020 № 23-11-20/1.
Період усунення порушень: 27.01.2021 17:04 - 11.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2021 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП КМР "Костопількомунсервіс" 02.02.2021 направлено ТОВ ДАНКО Угоду про розірвання Договору № 23-11-20/1 від 23.11.2020 про виконання робіт з капітального ремонту вул. Лятуринської
Дата публікації звіту: 02.02.2021 10:04

Запити/Пояснення