-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний ноутбук учителя
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
437 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 370.48 UAH
мін. крок: 1% або 4 370.48 UAH
Номер:
77eb2fabf2854e71a323397570622575
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-28-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2020 00:00
Період моніторингу:
28.10.2020 16:47 - 19.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.10.2020 №195
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.10.2020 № 195
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-09-08-000059-a, 08.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Балюра Ігор Іванович встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29, пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, вжити заходів відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Драбівської районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.09.2020 № 1 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 11.09.2020 та роз’яснення до тендерної документації, надані 14.09.2020; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.09.2020 № 2; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Балюра Ігор Іванович (далі ФОП Балюра Ігор Іванович); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ФОП Балюра Ігор Іванович; документи, подані ФОП Балюра Ігор Іванович протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2020 № 3; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, отримані 29.10.2020 від Замовника в електронній системі закупівель; документи, надані ФОП Балюра Ігор Іванович як переможцем торгів відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації; договір від 13.10.2020 № 248; звіт про результати проведення процедури.
Аналізом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно з законодавством.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» з ціною за результатами аукціону 404 760,00 грн правомірно відхилено згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Аналізом розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ФОП Балюра Ігор Іванович з ціною за результатами аукціону 437 010,00 грн встановлено, що на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, містить вимогу щодо надання документів, які не визначені частиною шістнадцятою статті 29 цього Закону. Зокрема в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей зазначено про відсутність письмових пояснень, передбачених пунктом 3 Приміток, зазначених в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно з пунктом 3 Приміток, зазначених в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення. Письмові пояснення щодо ненадання учасником процедури закупівлі документів, які визначені умовами тендерної документації, не належать до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи те, що у тендерній пропозиції ФОП Балюра Ігор Іванович були відсутні письмові пояснення, надання яких передбачене пунктом 3 приміток, зазначених в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, його тендерна пропозиція підлягала відхиленню згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник визнав ФОП Балюра Ігор Іванович переможцем торгів (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2020 № 3) та 28.09.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-17-2, не підтверджено.
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП Балюра Ігор Іванович не відхилена, якщо він на порушення частини шостої статті 17 Закону не надав у спосіб, зазначений у додатку 2 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 8, 12 частини першої та частиною другою статті 17 цього Закону, та 13 жовтня поточного року Замовник уклав договір про закупівлю № 248 на суму 437 010,00 гривень.
Період усунення порушень:
05.11.2020 16:08 - 20.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2020 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За підсумком виявлених порушень в результаті моніторингу договір про закупівлю від 13.10.2020 № 248 з ФОП Балюра І.І. розірвано. Порушення усунуто. Виявлені порушення будуть враховані в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
10.11.2020 11:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір про закупівлю розірвано
Дата публікації:
10.11.2020 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
d6df3e1f73504db99265d2a02cb27460
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2020 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі персонального ноутбука учителя, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-08-000059-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 08.09.2020 № 1, не містить підстави, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно з законодавством;
2) чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Балюра І.І. було розміщене відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою усунути невідповідність в інформації та/або документах щодо відсутності письмових пояснень, передбачених пунктом 3 Приміток, зазначених в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
3) чому тендерна пропозиція ФОП Балюра І.І. не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
4) чому тендерна пропозиція ФОП Балюра І.І. не відхилена згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо на порушення частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 8, 12 частини першої та частиною другою статті 17 цього Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a04e1a06672f4f2f893ee69de37f8c4a
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2020 15:33
Опис:
1) Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». На вимогу ч. 3 та ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у додатку 2 до тендерної документації розміщена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно з законодавством.
2) Дане повідомлення було розщміщене у відповідності до ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вказаний розділ має назву «Кваліфікаційні критерії до учасників» і примітки стосуються саме кваліфікаційних критеріїв, тому запит відповідає ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки учасником не було надано лист пояснення про ненедання документів не передбачених чинним законодавством для учасника, як фізичної особи підприємця, у відповідності до ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано запит на усунення невідповідностей
3) Відсутні підстави
4) Тендерна пропозиція не відхилена, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника подана «Довідка про відсутність підстав для відмови», яка враховує всі вимоги ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Дискваліфікація учасника в такому випадку порушила п.4-5 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і була б правомірно оскаржена, оскільки документи передбачені ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надані учасником. Учасником у встановлені тендерною документацією терміни надана «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» номер запиту: 129505 Дата формування: 29.09.2020 13:47. Щодо частини другої статті 17 у замовника відсутні дані щодоневиконання своїх зобов'язань учасника за раніше укладеними договорами.