-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до автотракторної техніки
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації
Завершена
795 727.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 978.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 978.64 UAH
Номер:
c21f125d72ca4e84be5dbcf16d4b0f60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2020 00:00
Період моніторингу:
24.12.2020 17:01 - 21.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 262
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2020 № 262
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-09-05-000363-b 05.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19.01.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№ 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.09.2020 №162-M зі змінами, тендерні пропозиції ТОВ «СП ТАТА ГРУП», ТОВ «АВТОПРОММАРКЕТ», ТОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ», ПрАТ «ЗАВОД НІЖИНСІЛЬМАШ», ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» ТОВ «АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ», (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.11.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.11.2020, протокол визначення переможця від 17.11.2020 №889-М, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2020, договір від 03.12.2020 №УЗ/ЦБМЕС-20542/10, додаткові угоди від 29.12.2020, 30.12.2020 №1 та №2 відповідно, пояснення Замовника від 06.01.2021.
Період усунення порушень:
22.01.2021 13:30 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2021 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
290346474a3c4ac49293b56022fb4747
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2021 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2021 00:00
Опис:
1. Якими документами підтверджується затримка фінансування витрат замовника, що призвело до продовження строку дії договору від 03.12.2020 № УЗ/ЦБМЕС-20542/Ю до 30.06.2021 р.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.