-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до автотракторної техніки
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації
Завершена
1 072 256.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 361.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 361.28 UAH
Номер:
32ab20aff2784d30a3a37471feced916
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-24-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2020 00:00
Період моніторингу:
24.12.2020 17:09 - 21.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2020 № 262
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 23.12.2020 № 262
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-05-000080-a 05.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.09.2020 року№ 167-М зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.11.2020№ 871-М, тендерні пропозиції ТОВ «АВТОПРОММАРКЕТ», ТОВ «СП ТАТА ГРУП», ТОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ», ТОВ «ТД «АВТОРЕЗЕРВ», ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», ТОВ «АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2020, договір від 03.12.2020 № УЗ/ЦБМЕС-20545/Ю, додаткові угоди до договору від 29.12.2020 №1 та 30.12.2020 №2, відповідь Замовника.
Період усунення порушень:
22.01.2021 11:56 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2021 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
f8dd944b6e7a49b19f1151d112fa28f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
1. Якими документами підтверджується затримка фінансування витрат замовника, що призвело до продовження строку дії договору від 03.12.2020 № УЗ/ЦБМЕС-20545/Ю до 30.06.2021 р.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.