-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4)
Завершена
681 032.00
UAH з ПДВ
Номер:
5dce0f44a48d46328c75fed4770ef2af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
20.10.2020 16:55 - 10.11.2020 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-04-008722-b 04.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 листопада 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.09.2020 № 1-ПКУ, відповідь Замовника.
Період усунення порушень:
06.11.2020 11:50 - 12.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2020 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
4797d03af18a41d2b48b1fdd99147c2b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2020 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2020 00:00
Опис:
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За якими саме процедурами закупівлі було двічі відмінено торги та як наслідок було проведено переговорну процедуру закупівлі офісного устаткування та приладдя різного (папір А-4)?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з зазначенням ідентифікаторів процедур закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro по яким було відмінено процедури відкритих торгів.
Номер:
b61d11a28cf646c88fb0d513dcdd73b0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.11.2020 08:18
Опис:
Для забезпечення Донецької обласної прокуратури папером, тендерним комітетом було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів на закупівлю паперу офісного формату А 4.
11.06.2020 оголошено закупілю UA-2020-06-11-004967-c лот № 1, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
13.08.2020 оголошено повторну закупівлю UA-2020-08-13-004484-c, закупівля не відбулась через недостатню кількість учасників.
24.09.2020 тендерним комітетом Донецької області прийняте рішення провести переговорну процедуру, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 1 ч. 2 cт. 40 Закону № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.