• Переговорна процедура для потреб оборони
  • Мультилотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 9f36c12bb6834877ba16ca30daf8dd7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2020 15:32 - 17.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2020 № 298 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-09-04-006987-b 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 3 Закону про особливості закупівель. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону про особливості закупівель та Закону, розгляду цінових пропозицій переможця, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам цінових пропозицій переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон про особливості закупівель) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду цінових пропозицій переможця, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам цінових пропозицій переможця. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (далі – МОУ) (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (зі змінами) (далі – Оголошення), затверджене протоколом засідання тендерного комітету МОУ від 14.09.2020 № 75/526/1, реєстри пропозицій (за лотами 1 та 2), цінові пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сівертекс» (за лотами 1 та 2), протоколи розкриття цінових пропозицій (за лотами 1 та 2), повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2020 (за лотами 1 та 2), договори про закупівлю від 13.10.2020 № 286/3/20/226 та № 286/3/20/227 (за лотами 1 та 2 відповідно). Згідно із частиною сьомою статті 3 Закону про особливості закупівель, оголошення про проведення відбору обов’язково додатково оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму: для товарів і послуг - 35 тисяч євро; для робіт - 1500 тисяч євро. За результатами моніторингом установлено, що Замовник проводячи процедуру закупівлі, очікуваною вартістю 77 236 200,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відбору англійською мовою, чим порушив вимоги частини сьомої статті 3 Закону про особливості закупівель. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відбору, а саме 04.09.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,7319 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму в 35 тисяч євро (1 145 616,50 грн).
Період усунення порушень: 18.11.2020 18:27 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 18:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 02.12.2020 року.
Дата публікації: 03.12.2020 10:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. У оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А) проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-04-006987-b. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення повинно оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Зазначається, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2020-09-04-006987-b. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги. Ураховуючи рішення Органу оскарження №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення замовником законодавства із підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005 з тканини С та намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015 з тканини А), щодо оприлюднення оголошення англійською мовою.
Дата публікації звіту: 24.11.2020 09:28