-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Городенківська ЦРЛ» в м. Городенка Городенківського району Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 069 658.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 696.58 UAH
мін. крок: 1% або 100 696.58 UAH
Номер:
76f6af06f7844b2bb23555218588c44b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-21-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2021 00:00
Період моніторингу:
21.01.2021 17:28 - 12.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2021 № 9
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 9
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2020-09-04-000093-c 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену 04.09.2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Вік», ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2020 та від 28.09.2020, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2020, договір від 19.10.2020 № 66 т.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до п. 7 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасникам необхідно надати відомість ресурсів. Згідно інформації, що міститься у наданій учасником переможцем підсумковій відомості ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічними вимогами (додаток 5.1 до тендерної документації), зазначено про використання окремих будівельних машин та механізмів, зокрема установка для зварювання ручного дугового [постійного струму].
При цьому, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.09.2020 № 865-09/20 учасником-переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» не підтверджена наявність електрогазозварника.
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт (додаток 5.1 до тендерної документації), передбачено виконання робіт «затягування пінопласту клеєм та склосіткою». Згідно індивідуальної ресурсної елементної кошторисної норми на даний вид будівельних робіт необхідні наступні машини та механізми, а саме: підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т. При цьому вказану техніку не зазначено у підсумковій відомості ресурсів.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір на закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 19.10.2020 № 66т.
Період усунення порушень:
10.02.2021 22:45 - 25.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2021 22:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
повідомляємо про вжиття відповідних заходів, зокрема щодо врахування зазначеної у висновку інформації та недопущення порушень при проведенні нових процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
16.02.2021 09:17