• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові роботи по об'єкту Капітальний ремонт Плисківської АЗПСМ

Завершена

680 863.98 UAH без ПДВ
Номер: c01809a9ac0f43589d220c8da591398e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.09.2022 11:54 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.09.2022 №46-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.09.2022 №46-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2020-09-02-008208-b 02.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до Договору, а саме : №1 «Договірну ціну», №2 «Набір робіт», №3 «Графік виконання робіт» і звіту про виконання договору про закупівлю, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Погребищенської районної ради на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оголошення про проведення відкритих торгів та звіт про результати проведення закупівель за номером UA-2019-11-25-000696-с, тендерна документація, затверджена протоколом тендерного комітету від 22 листопада 2020 року №6, протокол засідання тендерного комітету від 02 вересня 2020 року б/н, договір підряду на додаткові роботи від 16 вересня 2020 року №3 (далі – Договір) та пояснення від 12 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив «Договірну ціну», «Набір робіт», «Графік виконання робіт», які відповідно до розділу 23 Договору є його додатками №1, №2, №3, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. При цьому, умовами пункту 20.1 розділу 20 Договору визначено строк його дії до 31 грудня 2020 року, але до повного виконання сторонами взятих зобов’язань. Згідно інформації та документів, наданих Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме Замовником 25 вересня 2020 року на підставі актів від 16 вересня 2020 року №1-3, здійснено розрахунки із ФОП Чернюк В. В. в повному обсязі у відповідності до умов Договору. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 15.09.2022 16:14 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2022 16:14

Запити/Пояснення