• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Завершена

298 986.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
Номер: 3b73c15cf98945048fd236b5881d10ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-27-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.10.2020 16:17 - 18.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.10.2020 № 222 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2020-09-02-001408-а 02.09.2020 Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02142325) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" встановлено порушення вимоги частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог частини 16 статті 29 Закону під час розгляду тендерних пропозицій та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 02.09.2020р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" та ПП "ОХОРОНА-004", протоколи нарад тендерного комітету від 23.09.2020р. №241, віл 23.09.2020р. №245 та від 25.09.2020р. №250, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.10.2020р. №346, пояснення Замовника. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником згідно із протоколу від 23.09.2020 №245 відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" на підставі п.1 пп.4 ст. 31 Закону, а саме: - учасником надана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників, але не зазначив учасник особу, яка буде відповідальною за виконання робіт (послуг), її контактний телефон; - учасником не надано копію сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Вищезгадані документи визначені Замовником як документи (інформація), які повинен надати учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», зазначені в Додатку 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно із частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення учаснику ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, що порушує вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 17.11.2020 17:07 - 02.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2020 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом вжиті заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 16 статті 29 Закону під час розгляду тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 19.11.2020 13:41

Запити/Пояснення