• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт дороги по вул. Богдана Хмельницького в с. Піщанка, Красноградського району, Харківської області

категорія замовника: п.1, ч. 4. ст. 2;вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи абз.5 п.5. ч.2 ст.4. Мова: Українська

Завершена

1 548 719.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 743.60 UAH
Номер: fa031f9fa5e54c46a209cce2044ec279
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.04.2021 14:59 - 24.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.04.2021 №148 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 02.04.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.04.2021№148 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 6 UA-2020-09-01-002153-c 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами моніторингу питання правомірності розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення вимог абзацу другого частини 16 статті 29 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду Піщанською сільською радою вимоги про усунення порушення, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 15.08.2020) (далі – Закон), правомірності розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду Піщанською сільською радою вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.09.2020 № 28 (зі змінами), вимогу про усунення порушення від 29.09.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2020 № 19651-р/пк-пз, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС»), вимогу про усунення невідповідностей від 24.09.2020 року, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.11.2020 № 31, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2020 року, договір від 20.11.2020 № 1, додаткову угоду від 30.12.2020 №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20.11.2020 року. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що пункт 2 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо наданням учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Проте, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. При цьому слід зазначити, що вичерпний перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Так, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.09.2020 № 28 (зі змінами) містить опис та перелік окремих формальних (несуттєвих) помилок, які відсутні у переліку формальних помилок, затверджених Наказом № 710. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. Також, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та технологій» та «Довідка про наявність обладнання за формою Додатку 3 тендерної документації», який не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону. Зазначений критерій відповідно до вимог статті 16 Закону повинен мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Моніторингом питання правомірності надання Замовником вимоги про усунення невідповідностей встановлено, що вимога розміщена до ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» не відповідає вимогам встановленим абзацом другим частини 16 статті 29 Закону, а саме: в повідомленні з вимогою до учасника, зазначено про необхідність завантаження учасником копії ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, у тому числі критерію, визначеного пунктом 2 частини другої статті 16 Закону. Так, вимогами пункту 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника зазначеному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 4 тендерної документації. На виконання зазначених вимог, ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.09.2020 №3/09. Проте, довідка від 17.09.2020 №3/09 не містить інформації щодо наявності в учасника водіїв та машиністів, які будуть керувати машинами зазначеними у довідці про наявність обладнання від 17.09.2020 №1/09, а саме: автогудронатором, котками дорожніми, машиною поливально-мийною та асфальтоукладальником. Також, слід зазначити, що вказана в довідці про наявність обладнання техніка використовується, ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» на правах оренди, а не надання послуг, залучення співвиконавцем тощо. Крім того, в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.09.2020 №3/09 не зазначено інформації про керівника підприємства (директора), який безпосередньо бере участь в організаційній діяльності підприємства та управляє ним. Також, пунктом 6 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наданням учасником юридичною особою копій балансу за 2019 рік та звіту про фінансові результати за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження учасника. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» фінансова звітність не містить відмітки про одержання управлінням державної служби статистики за місцем знаходження учасника. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 20.11.2020 № 1 на суму 1 025 000,00 гривень. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що пункти 3.1 та 3.2 договору від 20.11.2020 № 1 не відповідають пунктам 3.1 та 3.2 проекту договору, який ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС» надано у складі тендерної пропозиції. Також, укладений за результатом проведення процедури відкритих торгів договір не містить пунктів 3.4, 4.4.2, 11.3 та 13.3 проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС». Таким чином, умови договору від 20.11.2020 № 1 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС», невід’ємною частиною якої являється погоджений учасником проект договору, що являється порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 21.04.2021 17:46 - 08.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2021 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Красноградська міська рада згідно Закону України № 1009 - IX від 17.11.2021р. «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», рішення І сесії VIII скликання Красноградської міської ради від 14.12.2020 року № 9-VIII «Про початок реорганізації Іванівської, Зорянської, Кирилівської, Миколо-Комишуватської, Піщанської, Хрестищенської сільських рад Красноградського району Харківької області шляхом приєднання до Красноградської міської ради», Замовник закупівлі розглянувши висновок моніторингу від 21.04.2021, Північно-східного офісу Держаудитслужби за закупівлею UA-2020-09-01-002153-с «Капітальний ремонт дороги по вул. Богдана Хмельницького в с. Піщанка Красноградського району Харківської області», повідомляє: Відповідно до ст. 525, 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно ст. 188 Господарського кодексу України і п. 13.1. Договору № 1 від 20.11.2020 року (надалі – Договір), розірвання Договору в односторонньому порядку на вимогу Держаудитслужби є неможливим, у зв’язку з чим Піщанською сільською радою Генеральному підряднику - товариству з обмеженою відповідальністю «Євродорбуд-плюс», було направлено лист № 03-26/2021 від 30.04.2021 року з пропозицією, щодо розірвання зазначеного Договору. Ураховуючи вищевикладене про усунення порушень у закупівлі UA-2020-09-01-002153-с «Капітальний ремонт дороги по вул. Богдана Хмельницького в с. Піщанка Красноградського району Харківської області» Вас буде повідомлено додатково.
Дата публікації звіту: 30.04.2021 13:45