• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 2 000 000.00 грн

Завершена

3 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 300.00 UAH
Номер: fa52df5e653d4e9d99604801fc015d92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 18:32 - 04.02.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2020-09-01-009102-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 01.09.2020 № 103, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.09.2020, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 23.09.2020 № 124 та від 29.09.2020 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2020, договір від 16.10.2020 № 91/20, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.10.2020, пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель 22.01.2021 на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на виконання вимог підпункту 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи щодо наявності у нього власного автотранспорту, зокрема копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів). Вимогами підпункту 3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи щодо наявності у учасника орендованого автотранспорту, зокрема оригіналами чи копіями договорів оренди або оригіналами чи копіями договорів про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або механізмів. ТОВ «СБМУ «Підряд» у складі тендерної пропозиції не надав копії свідоцтв про реєстрацію власних та орендованих транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема на автогудронатор ЗИЛ -130, компресор ПКСД5.25 ДМ, коток НАММ НD75 та коток НАММ НD110, чим не дотримано вимоги пунктів 3.1 та 3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Вимогами підпункту 4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою ІІ. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги пунктів 4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Крім того, вимогами підпункту 5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати завірені підписом уповноваженої посадової особи копії протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства та працівників робітничих професій. Учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» у складі тендерної пропозиції не надав завірених підписом уповноваженої посадової особи копій протоколів та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства та працівників робітничих професій, чим не дотримано вимоги пунктів 5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника ТОВ «СБМУ «Підряд» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Поряд з цим, Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «СБМУ «Підряд» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «СБМУ «Підряд» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2021 18:36 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 18:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок результату моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b), тендерний комітет КП «Благоустрій» за результатами голосування вирішив: 1. Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. 2. Розірвати з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням ТОВ «СБМУ «Підряд» з відповідною інформацією. 3. Секретарю тендерного комітету оприлюднити дане рішення на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 10.02.2021 14:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
  • other: Відсутній механізм
Опис: Замовник протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення Держаудитслужбою висновку надав пояснення щодо надсилання листа до ТОВ «СБМУ «Підряд» з метою розірвання договору. Додатковою угодою від 09.03.2021 № 3 Договір від 16.10.2020 №91/20 розірвано.
Дата публікації: 19.03.2021 12:43

Запити/Пояснення