Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Місцезнаходження замовника - 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
1 163 710.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 818.55 UAH
Період моніторингу:08.10.2020 10:26 - 30.10.2020 23:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2020 № 64
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.10.2020 № 64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-01-002297-b 01.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Троян Роман Валерійович встановлено порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального закладу «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.09.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.09.2020 б/н, тендерну пропозицію ФОП Троян Роман Валерійович, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.10.2020 № 19, пояснення та документи отримані від Замовника через електронну систему закупівель 16.10.2020 та 30.10.2020. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що учасником ФОП Троян Роман Валерійович не надано завірену копію сертифікату походження продукції та/або технічного паспорту на короткофокусний мультимедійний проектор InFocus INV30, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація).
Відповідно до протоколу від 24.09.2020, що додається Замовником до пояснення, оприлюдненого на запит Управління через електронну систему закупівель, уповноваженою особою Замовника було вирішено мовою оригіналу: «визнати формальною (несуттєвою) помилку незначного характеру, надання у складі тендерної пропозиції ФОП Троян Роман Валерійович … декларації про відповідність вимогам технічних регламентів та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи замість копії сертифікату походження продукції на короткофокусний мультимедійний проектор».
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.05.2020
за № 410/34693 засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Також слід зазначити, що в Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що у разі відсутності вищевказаних документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару, пропозиція відхиляється. З огляду на вищевикладене, ненадання у складі тендерної пропозиції ФОП Троян Роман Валерійович завіреної копії технічного паспорту на короткофокусний мультимедійний проектор, що вимагалось тендерною документацією Замовника на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, – є невідповідністю вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ФОП Троян Роман Валерійович, визначив його переможцем закупівлі та уклав із ним договір від 08.10.2020 № 19.
Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі закупівель, Замовник 30.10.2020 оприлюднив звіт про виконання зазначеного договору.
Період усунення порушень:02.11.2020 13:02 - 17.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:02.11.2020 13:02
Оскарження висновку в суді
Опис:Висновок оскаржено до ЛУГАНСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом КЗ "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК" від 16.11.2020 року
Опис звіту:ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК
Про надання інформації
Розглянувши Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2020-09-29-000034), повідомляємо наступне.
Враховуючи позицію Замовника, яка зазначена у відповіді (пояснення) на запит та з урахуванням відсутності по тексту висновку конкретних заходів (зобов’язань), які має вжити Замовник, щодо недопущення такого порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому. Тобто, висновок не містить обов’язку та переліку заходів, які повинен вчинити Замовник для усунення порушення, яке на думку Управління північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області було допущено Замовником, під час проведення процедури закупівлі (UA-2020-09-01-002297-b).
Підсумовуючи вищезазначене, Замовник заперечує даний Висновок та у визначений Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) строк здійснить захист своїх справ шляхом оскарження Висновку в судовому порядку. Відповідна інформація буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель у строк та спосіб визначений Законом та з урахуванням технічного функціоналу електронної системи закупівель.
Но останок, повідомляємо, вчиняти будь які дії з даною закупівлею, чи приймати якісь рішення стосовно неї є технічно не можливо та не передбачено нормами Закону, так як дана процедура завершена, а також договір про закупівлю виконаний в повній мірі та відповідно оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлі у спосіб та строк визначений Законом.
Дата публікації звіту:09.11.2020 13:42
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
17491
Номер:f32b1b04871a44b9813da7854c9bb1fc
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:12.10.2020 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.10.2020 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі телевізору, інтерактивних комплексів, ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-01-002297-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
1.Чому Ви визначили переможцем процедури закупівлі ФОП Троян Роман Валерійович враховуючи, що: надане у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) банка-гаранта, що не відповідає вимогам пункту 2.1 розділу ІІІ тендерної документації; учасником не надано завірену копію сертифікату походження продукції та/або технічного паспорту на короткофокусний мультимедійний проектор InFocus INV30, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація)?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
17593
Номер:1819e5293fa04a00a3bfd937234b244f
Назва:Відповідь (пояснення) на запит
Дата опублікування:16.10.2020 15:12
Автор:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК"
×
Код ЄДРПОУ:
20152663
Контактна особа:
Ольга Олександрівна Білоцерковська +380507608210 specinter@ukr.net
Адреса:
93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація та документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Щодо частини першої питання:
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ була визначена переможцем процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: «Телевізор, інтерактивні комплекси (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)», що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2020-09-01-002297-b, оскільки тендерна пропозиція даного учасника відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. Надане учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке вимагалося замовником, в повній мірі відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі надане забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи банку-гаранту, а саме підпис Директора департаменту КОВАЛЕНКА ОЛЕГА СТАНІСЛАВОВИЧА. Документ електронної банківської гарантії у вигляді файлу «Підписаний_ГАРАНТІЯ 2774.pdf», наданий у форматі, придатному для перевірки накладеного електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та був перевірений замовником на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify (документальне підтвердження додається до пояснення в архівному файлі з назвою «Підписаний_ГАРАНТІЯ 2774.pdf.zip».
Щодо частини другої питання:
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасником процедури закупівлі ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ у складі документів тендерної пропозиції надано відповідну Технічну специфікацію (з підтверджуючими документами) згідно Додатку 1 тендерної документації, яка підтверджує відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог згідно з положеннями тендерної документації. У складі документів тендерної пропозиції даного учасника міститься порівняльня таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника відповідно до вимог передбачених у Таблиці Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням детального технічного опису (назва виробника, марка, модель, тощо) кожного предмета закупівлі та інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних колонках. Детально розглянувши зміст даної порівняльної таблиці, а також інших наданих учасником підтверджуючих відповідність тендерної пропозиції учасника щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог документів, в тому числі: авторизаційний лист від уповноваженого представника виробника в Україні ТОВ «ЛІТКОМ», Декларацію про відповідність вимогам відповідних технічних регламентів з реєстраційним № UA.TR.D.01865-20 від 03 серпня 2020 року, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.06.2017 року № 602-123-20-3/18383 (який також містить інформацію щодо виробника та країну походження товару), а також, враховуючи, що згідно вимог пункту 2.4. технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) учасником було надано відповідний гарантійний лист, що при постачанні обладнання буде надаватися на відповідне обладнання, що є предметом даної закупівлі відповідна технічна документація (технічний паспорт на виріб, інструкції про використання та зберігання українською мовою, методичні рекомендації, тощо), замовником було прийнято рішення (додається) про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки незначного характеру, надання у складі тендерної пропозиції ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ учасника процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Телевізор, інтерактивні комплекси (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи замість копії Сертифікату походження продукції на короткофокусний мультимедійний проектор, та як наслідок, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником, про що протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовником оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатково повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ТРОЯН РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ замовником було здійснено перевірку інформації щодо технічний та якісних характеристик запропонованого учасником обладнання, зазначеної учасником у тендерній пропозиції на сайті, як уповноваженого представника виробника в Україні ТОВ «ЛІТКОМ» (за посиланням http://www.leatcom.com/catalog/sistemy-otobrazheniya/proektory/proektor-korotkofokusnyy-infocus-inv30-xga-3000-lum-17000-1.html ; https://public.docs.openprocurement.org/get/1131343f426645228d2f498896f01e4f?KeyID=52462340&Signature=bwzKdJo2b1Ptph5UmUEwAZAhqPAxYPgOhP5qEll9sGI%252BMGnjwlupcIyVglW3rAse5CRCgeZVwDMyMxxFUeoZBg%253D%253D
), так і безпосередньо на сайті виробника короткофокусного мультимедійного проектора ТМ INFOCUS (за посиланнямями https://infocus.com/support-category/projector/ ; https://s3.amazonaws.com/infocus.com/2020/04/InFocus_UserGuide_Russian_INV30.pdf ). За вказаними посиланнями є можливість завантажити та ознайомитись з керівництвом з експлуатації, а також з технічним паспортом на короткофокусний мультимедійний проектор InFocus INV30, які додаються до пояснення.
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі телевізору, інтерактивних комплексів, ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-01-002297-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питаннь:
1. Чому додатковою угодою № 1 від 23.10.2020 до договору № 19 від 08.10.2020 (далі – Договір) було внесено зміни, а саме: замінено ноутбук Acer Аspire 3 A315-56 (визначено тендерною пропозицією переможця торгів та умовами Договору) на ноутбук Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey?
2. Як Ви можете обґрунтувати обрання та застосування підстави для внесення змін до істотних умов Договору, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі?(Надати документальне підтвердження)?
3. Яким чином зміна ноутбука Acer Аspire 3 A315-56, що є предметом закупівлі, на ноутбук Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey вплинули на якість предмета закупівлі в бік покращення?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
17841
Номер:d663045ecec045f3904a7e5b769c1494
Назва:Відповідь (пояснення) на запит
Дата опублікування:30.10.2020 13:21
Автор:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК"
×
Код ЄДРПОУ:
20152663
Контактна особа:
Ольга Олександрівна Білоцерковська +380507608210 specinter@ukr.net
Адреса:
93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація та документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
По суті поставлених питань:
Додатковою угодою № 1 від 23.10.2020 було внесено зміни до Договору № 19 від 08.10.2020 з підстави, що передбачена пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та відповідно були внесені відповідні зміни до Специфікації, яка є невід’ємною частиною Договору № 19 від 08.10.2020 в частині постачання ноутбуків, зокрема, ноутбуки Acer Aspire 3 A315-56 були замінені ноутбуками Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey, які в свою чергу, мають покращені технічні та якісні характеристики.
Заміна ноутбука Acer Аspire 3 A315-56 на ноутбук Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey вплинули на якість предмета закупівлі в бік покращення наступним чином:
Ноутбук Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey має наступні характеристики:
8 Гб об’єму оперативної пам’яті;
2 порти USB 3.1 Gen 1;
кардрідер 4 в 1;
вбудований модуль ТРМ 2.0;
вага 1,85 кг.;
на відміну від ноутбука Acer Aspire 3 A315-56, який в свою чергу має наступні характеристики:
4 Гб об’єму оперативної пам’яті;
1 порт USB 3.0;
кардрідер 4 в 1 – відсутній;
вбудований модуль ТРМ 2.0 – відсутній;
вага 1,9 кг.;
що свідчить про покращені характеристики ноутбука Lenovo V15-IIL 15.6 iron grey в порівнянні з ноутбуком Acer Aspire 3 A315-56.
Інформація та перелік покращених характеристик також відображені в Листі постачальника, який додається до пояснення.