-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі СЗШ №78 по вул. Замарстинівській, 132 у м. Львові»
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Учасники погоджуються з мовою підготовки тендерних пропозицій шляхом подання згоди у тендерній пропозиції. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
4 623 284.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 116.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 116.42 UAH
Номер:
b1259b92557a4d55ac049e7ff574b5a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-29-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2021 00:00
Період моніторингу:
29.01.2021 15:58 - 20.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2021 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-31-005994-b, 31.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 3 Наказу № 1082 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
За результатами аналізу оприлюднення внесення змін до договору та його оприлюднення встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону та частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує: не допускати у подальшому вимог частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, пункту 3 Наказу № 1082 при накладанні електронного кваліфікованого підпису посадової особи при розміщенні інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, а також пункту 11 частини першої статті 10 Закону та частини восьмої статті 41 Закону при оприлюдненні повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю , відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи 1-ІІІ ступенів №78 міста Львова (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-08-31-003163-а), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Західбуденергосервіс» (далі – ТОВ «Західбуденергосервіс»), протокол засідання тендерного комітету , повідомлення про намір укласти договір, договір №28/2020 від 27.10.2020 ; додаткова угода №1 від 30.12.2020.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.3 Розділу 1) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Згідно пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Однак, на порушення пункту 3 Наказу № 1082 Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи при публікації додаткової угоди №1 від 30.12.2020.
Відповідно до норми частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках передбачених частиною п'ятою цієї статті, замовник обов'язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до договору у випадках, передбачених пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Водночас, Замовником у інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» не опубліковано повідомлення про внесення змін до договору відповідно до норм частини восьмої статті 41 Закону.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
02.02.2021 14:59 - 17.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2021 14:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 02 лютого 2021 р. UA-M-2021-01-29-000029 Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо електронної адреси посадової особи замовника уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками :
В тендерній документації в розділі 2 зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до голови тендерного комітету, Солодовнікової Ірини Іванівни, тел. 0934999959. В системі Prozzoro в полі «Контактна особа» міститься інформація про особу, яка є відповідальною за зв’язок, а саме: Ірина Солодовнікова, зазначено номер телефону – 380322520542, а також електронна адреса - natalia.stulkivska@gmail.com.
Враховуючи те, що електронна система закупівель є відкритою та доступною для кожного потенційного учасника, відтак, кожен мав можливість зв’язатись із замовником по електронній пошті. Таким чином, зазначаємо, що жодним чином не було порушено права Учасників на зв’язок із Замовником, а також на участь в даній закупівлі.
2. Щодо кваліфікованого електронного підпису:
30 грудня 2020 р. о 16:43 Замовником торгів було оприлюднено додаткову угоду №1 від 30.12.2020 р., однак через технічну несправність електронної системи закупівель кваліфікований електронний підпис не синхронізувався в систему Проззоро. Задля усунення відповідного порушення, було прийнято рішення накласти КЕП 02 лютого 2021 р. о 16:30.
Замовник зобов’язується не допускати подібних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
04.02.2021 11:15