• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по вул. Хмельницького, 1,1а в м. Коломиї)

Торги відмінено

2 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 700.00 UAH
Номер: ddcd0ebbc67446bd841da3aac58098b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-30-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.09.2020 14:41 - 23.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.09.2020 №65 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.09.2020 №65 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-08-31-005597-b 31.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.09.2020 №98, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ". За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того встановлено, що у Додатку 2 до ТД Замовник для переможця процедури закупівлі визначив завантаження в електронну систему Довідки про те, що учасник (зазначити повну назву) не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну від 17.01.2018 року № 37/11 «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів формується системою закупівель автоматично. У разі наявності в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), такий учасник надає необхідні відомості з відповідного органу ДФС про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами) на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про cy6'єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно. Отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб’єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за 1102/32554. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, у п.1 розділу 3 ТД Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема: - розрахунок ціни пропозиції відповідно до технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 8, а саме: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-ІФ» відсутній розрахунок заробітної плати. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-ІФ», як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, у Додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити на власному електронному майданчику у даній процедурі закупівлі скановані в PDF-форматі оригінали або нотаріально завірені копії документів, зокрема: 3. Оригінал або нотаріально завірена копія документа, видана уповноваженим органом МВС України з інформацією про те, що фізична особа, яка є Переможцем, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не раніше як за 30 днів до дати подання (зазначений документ подається учасниками: фізичною особою або ФОП). 4. Оригінал або нотаріально завірена копія документа(-ів) видана уповноваженим органом МВС України з інформацією про те, що службова (посадова) особа Переможця, яка підписала первинні документи тендерної пропозиції і/або має повноваження на підписання тендерної пропозиції (за результатами аукціону) та інших документів Переможця, в т.ч. договору про закупівлю, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не раніше як за 30 днів до дати подання (зазначений документ подається учасником - юридичною особою). Однак, переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-ІФ» надано протерміновану Довідку серія ААА №0933757, яка видана уповноваженим органом МВС України станом на 29.08.2020 року. Таким чином, на порушення пункту 3 частин першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Автомагістраль-ІФ», яким не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 06.10.2020 11:29 - 22.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2020 11:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відкриті торги по предмету закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по вул. Хмельницького, 1, 1а в м. Коломиї)» відмінено за результатами моніторингу та рішення тендерного комітету, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: В частині складання тендерної документації: - в опублікованому оголошення про проведення відкритих торгів відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції; - у Додатку 2 до тендерної документації, для переможця процедури закупівлі, замовником не визначено подання учасником підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) шляхом видачі документа Державною фіскальною службою.
Дата публікації звіту: 07.10.2020 16:31