-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди»)
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Завершена
4 946 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 733.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 733.00 UAH
Номер:
c48e71b5edf542a98783e52dd8e0cad1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 18:05 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2020-08-31-004957-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» та ТОВ «УКР ТРАК» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом недопущення його в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до оцінки, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 31.08.2020 № 229/2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ТРАК» (далі – ТОВ «УКР ТРАК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16.10.2020 15:35 та до 16.10.2020 до 15:38, протоколи від 19.10.2020 № 387/2020 та від 27.10.2020 № 419/2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Замовника, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2020, договір про закупівлю товарів від 09.11.2020 № 3414/1-2020, додаткову угоду
від 18.11.2020 № 1; звіт про результати проведення процедури закупівлі
від 09.11.2020, звіт про виконання договору про закупівлю від 14.01.2021, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель
від 21.01.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегаснику), гарантії на шасі автомобіля і на підйомне обладнання не менше ніж 36 місяців та забезпечення гарантійного і сервісного обслуговування автокрану під час гарантійного терміну експлуатації.
Крім того, у додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація до товару» замовник установив вимогу щодо надання кольорових сканованих копій документів з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом, які послідовно формуються в файл (Ім'я файлу: «Технічна відповідність pdf») та завантаження його в електронну систему закупівель безпосередньо учасником через електронний майданчик. усіх документів, зазначених у додатку 5.
Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав кольорових сканованих копій документів, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації.
Крім того учасник ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію щодо підтвердження наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів світловідбивного жилету, вогнегаснику), чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої
статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» та ТОВ «УКР ТРАК», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації, допустив їх до оцінки, визнав переможцем ТОВ «УКР ТРАК» та уклав з ним договір від 09.11.2020
№ 3414/1-2020.
Відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Крім того Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив звіт про виконання договору від 14.01.2021, сума оплати за договором становить 4 946 196,00 гривні.
Період усунення порушень:
03.02.2021 17:39 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2021 17:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу оскаржується в Окружному адміністративному суді міста Києва. Подано адміністративний позов, про що свідчить витяг зі сторінки Судової влади України. Номер справи №640/3123/21. Дата 09.02.2021. Скан копія документів: витяг зі сторінки з Судової влади України про прийняття справи та сканкопія позову додаються.
Дата публікації:
16.02.2021 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
276298cd9f454573b8e87a54096deb27
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автокрану (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8bee62b9db8d400a9148ef5b041c75b4
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.01.2021 15:22
Опис:
Головному державному аудитору
відділу перевірок закупівель у господарській сфері
Управління перевірок закупівель
Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
Державної аудиторської служби України
Світлані ХОЦІНСЬКІЙ
Шановна Світлана Валентинівна!
Уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» ( надалі- уповноважена особа) уважно розглянуто Ваш запит отриманий через електронну систему закупівель 19-01-2021, 17:53:17 у межах проведення моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b), стосовно надання пояснень, щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо наступне.
Процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою закупівлі) по закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) була оголошена Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м.Києва» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019.
Процедура відкритих торгів здійснена Замовником відповідно до річного плану та на підставі тендерної документації (ст. 22 Закону).
Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тому в Додатку №5 Тендерної документації, в технічному завданні вказано чіткі параметри товару закупівлі з урахуванням вимог замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель, а саме добросовісної конкуренції учасників, недискримінація учасників та максимальна економія та ефективність (ст. 5 Закону).
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» при складанні тендерної документації діяло виключно в рамках діючого тендерного законодавства.
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі в комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування фонду Деснянського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») обраховується на підставі Положення «Про проведення попереднього задокументованого моніторингу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у процесі закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі- Положення) затвердженого Наказом №81 від 24.04.2020 року.
Відповідно до Положення, моніторинг вартості предмета закупівлі здійснюється Ініціатором закупівлі, яким є службова, посадова особа підприємства (керівники відділів, або уповноважені ним особи, провідні спеціалісти, які керують певними ділянками робіт (послуг) КП «Керуюча компанія), що зацікавлена у закупівлі товарів, робіт та послуг та здійснює переддоговірну роботу та заходи по збору документальної інформації з метою укладання договору.
Так, згідно п. 2.1. Положення Ініціатор закупівлі товарів, робіт або послуг у процесі здійснення заходів для укладання договору зобов'язаний здійснити моніторинг вартості закупівлі для визначення очікуваної вартості закупівлі.
Пунктами 2.1.1, 2.12., 2.1.3, 2.1.4. Положення встановлено етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що складаються з таких етапів:
-визначення потреби в товарах, роботах, послугах;
-визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника;
-формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик;
- аналіз ринку, при цьому використовується як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Ргоzогго“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо).
Пунктом 2.1.7.Положення встановлено, що Ініціатор закупівлі здійснює моніторинг та визначає очікувану вартість предмета закупівлі одним або декількома ( на розсуд ініціатора) способами наведеними у п 3.2.1.-3.2.8 Положення.
Пунктом 3.2.2. Положення надано право Ініціатору закупівлі отримати інформацію про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Ргоzогго” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Пунктом 4.1. Положення визначено порядок передачі ініціатором задокументованого моніторингу очікуваної вартості предмету закупівлі уповноваженій особі відповідальній за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва».
Ураховуючи вищезазначене, зазначаємо, що з метою організації закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b), 31.08.2020 до уповноваженої особи, за погодженням Першого заступника директора КП «Керуюча компанія», надійшла службова записка від ініціатора закупівлі – провідного інженера КП «Керуюча компанія» Халіляєва Руслана Мамутовича, щодо здійснення заходів по організації закупівлі товару Автокрану (копія службової записки з додатками надається у якості додатка до даної відповіді).
У якості Додатку до вказаної службової записки уповноваженій особі надано моніторинг очікуваної вартості, у вигляді документального аналізу інформації про ціни автокранів з мережі Інтернет у відкритому доступі, а також надано технічну специфікацію, в якій зазначено технічні характеристики предмету закупівлі.
Так, згідно інформації про ціни автокранів на шасі з мережі Інтернет було наведено 4 (чотири) пропозиції автокранів за цінами :
-190 119 доларів США, що у гривневому еквіваленті (з розрахунку за 1 долар США- - 27 гривень 47 копійок за курсом НБУ ) на 31.08.2020 року становило : 5 222 568 гривень 93 коп.;
-191 000 доларів США, що у гривневому еквіваленті (з розрахунку за 1 долар США- - 27 гривень 47 копійок за курсом НБУ ) на 31.08.2020 року становило : 5 246 770 гривень 00 коп.;
-190 000 доларів США, що у гривневому еквіваленті (з розрахунку за 1 долар США- - 27 гривень 47 копійок за курсом НБУ) на 31.08.2020 року становило : 5 219 300 гривень 00 коп.;
- 4 954 109 гривень 59 коп.;
Ураховуючи вищенаведені дані моніторингу вартості автокранів на шасі, а також, інформації отриманої від планово-економічного відділу підприємства, щодо того, що на придбання спецтехніки в 2020 році виділено кошти місцевого бюджету в сумі 4 946 500 грн. з ПДВ в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020р. № 891-р (4217363 Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) КЕКВ 3210 «КАПІТАЛЬНІ ТРАНСФЕРИ ПІДПРИЄМСТВАМ (УСТАНОВАМ, ОРГАНІЗАЦІЯМ)КЕКВ 3210 «КАПІТАЛЬНІ ТРАНСФЕРИ ПІДПРИЄМСТВАМ (УСТАНОВАМ, ОРГАНІЗАЦІЯМ)
До того ж, Рішенням Антимонопольного Комітету України № 728-р від 24.11.2020 «Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, такою, що є недержавною допомогою відповідно до Закону» підтверджено надання державної підтримки, з метою проведення заходів, що впливають на поліпшення умов проживання населення, (для усунення аварійних ситуацій в канальній системі мереж тепло та водопостачання) та затверджено фінансування з міського бюджету для придбання Автокрану ( 1 од.) в сумі 4 946 500 грн. (рішення Антимонопольного Комітету України додається до даної відповіді).
Таким чином, з урахуванням здійсненого аналізу необхідних вимог до транспорту Замовником встановлено очікувану вартість закупівлі автокрану в сумі 4 946 500 грн. з ПДВ.
Слід зазначити, що в процесі проведення процедури закупівлі Замовником дотримано принципів викладених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статтею 29. Закону встановлено, розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону та визначення найбільш економічно-вигідної пропозиції.
Частиною 15 статті 29 Закону передбачено, що замовник визначає переможця процедури закупівлі за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Отже, всі учасники, які бажали взяти участь у закупівлі та запропонувати свій товар за ціною, яку вважали за можливе запропонувати, не були обмежені у своєму праві, а Замовник в свою чергу, за результатами електронного аукціону та оцінки пропозицій, проведеного електронною системою закупівель, обрав переможця з найбільш економічно-вигідною пропозицією.
Обгрунтування технічних вимог:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» займається утриманням території та житлового фонду Деснянського району м. Києва.
З метою здійснення аналітичного дослідження технічних характеристик Автокрану, необхідних для забезпечення виконання функцій підприємства було залучено начальника транспортного відділу підприємства, за результатами проведеного аналізу надав інформацію від 31.08.2021 року, щодо технічних характеристик запланованого предмету закупівлі (інформація про аналітичне дослідження від 31.08.2020 додається у якості додатка до даної відповіді).
У процесі підготовки технічного завдання та технічних вимог до товару підприємство виходило з міркувань ціни та якості товару, проаналізувавши технічні характеристики декількох найменувань автокранів на базових шасі, через мережу Інтернет було обрано товар, що відповідає потребі для виконуваних функцій підприємства, з урахуванням якісних та технічних показників, які зумовлюють помірні експлуатаційні витрати в процесі їх використання, витривалість механізму, придатність до ремонту з власного досвіду, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки, що досить доцільно для економічного використання коштів
Так наприклад, при меншому об‘ємі двигуна при максимальній потужності під час постійного його використання прискорюється зношення деталей двигуна в результаті чого підвищується ймовірність виходу з ладу транспортного засобу в цілому. Менший двигун – менший моторесурс. Більша кількість виліту стріли дозволяє її ефективне використання в умовах прибудинкових територій з обмеженим простором, та не має впливу на жорсткість конструкції.
Тому, зменшення важливих технічних параметрів автокрану призводитиме до його швидкого зношення та ремонту, що є економічно невигідно та неефективно.
Отже, було прийнято рішення придбати техніку автокран на базі МАЗ-6317F5-565-001( або еквівалент)з наступними характеристиками:
Базове шасі МАЗ-6317F5-565-001( або еквівалент)
Колісна формула
6х6
Вантажопідйомність при максимальному вильоті, т 7,55(основна стріла 10,08м)
/ 1,05(стріла 28,08м)
Максимальний вантажний момент, т.м.
80.0
Висота підйому max, м
10,04 (основна стріла 10,08м)
/ 27,1(стріла 28,08м)
Висота підйому при max вильоті, м
5,2 (основна стріла 10,08м)
- 19,6(стріла 28,08м)
Глибина опускання максимальна, м 11,0 (при роботі з вантажем рівним 50% вантажопідйомністю,
з основною стрілою 10,08м)/
3,0(з стрілою 28,08м)
Виліт, м (max / min) 3,2(при максимальній
вантажопідйомності) /
20,0 (максимальний стріла 28,08м) / 3,2(минимальный стрела 10,08м)
Максимальна маса вантажу, з якою дозволяється телескопування стріли, т.
в межах вантажних
характеристик,
але не більше 6т
База виносних опор опорного контуру, м
5,67
Відстань між виносними опорами, м
5,8
Номінальна швидкість підйому (опускання) вантажу, м / хв вантажу, м / хв 6,0
Збільшена швидкість підйому (опускання) пустого крюка та вантажів до 4 т, м / хв 13,3
Швидкість посадки, м / хв
0,4
Частота обертання, об / хв (max / min)
0,96 / 0,2
Максимальна швидкість, км / год
60
Габарити, мм (довжина / ширина / висота)
12000/2550/4000
Розподіл навантаження на осі шасі крана в транспортному положенні з основною стрілою, т. 25,55(загальна ) /
7,2(на передню ось) –
18,35(на задні осі)
Виконання кранів КС-55727-F ( або еквівалент)
Кран автомобільний КС-55727-F вантажопідйомністю міді (на канатах) 25 т призначений для виконання навантажувально-розвантажувальних і будівельно-монтажних робіт з звичайними вантажами на розосереджених об'єктах.
Слід зазначити, що крани мають наступні переваги:
КС-55727-F-12 (управління важелями, односхилий ошиновка)
КС-55727-F-22 (управління джойстиками, односхилий ошиновка)
Кран автомобільний КС-55727-F вантажопідйомністю міді (на канатах) 25 т призначений для виконання навантажувально-розвантажувальних і будівельно-монтажних робіт з звичайними вантажами на розосереджених об'єктах.
Гідравлічна система кранової установки забезпечує плавне керування всіма механізмами з широким діапазоном швидкостей робочих операцій, а також можливість одночасного поєднання декількох кранових операцій. У ГІДРОУСТАТКУВАННЯ крана застосовані комплектуючі провідних світових виробників.
Чотирьохсекційна стріла довжиною 10,08 м у утягненому положенні забезпечує крану компактність і маневреність при переїздах, а при повністю висунутому стані 28,08 м - велику робочу зону і велику висоту переміщення вантажу при роботі. Можливість телескопування стріли з вантажем до 6 т на гаку дозволяє автокрану виконувати спеціальні роботи: встановлювати вантажі у важкодоступних місцях, проносити вантажі серед змонтованих конструкцій.
Редуктора механізму підйому і повороту - планетарного типу з дисковими гальмами, що відповідає сучасним вимогам, що пред'являються до вантажопідіймальних кранів. Нижня рама коробчатого перетину з похилими гідравлічними висувними виносними опорами. Кабіна машиніста нової конструкції і сучасного дизайну комфортабельна і має великий внутрішній об'єм. Круговий скління забезпечує відмінну видимість робочої зони при будь-яких довжинах стріли і будь-якого кута нахилу стріли.
Безпечну роботу крана забезпечує комплекс приладів і пристроїв, в тому числі мікропроцесорний обмежувач навантаження ОНК-160С з цифровою індикацією параметрів в кабіні машиніста. Обмежувач навантаження може працювати в режимі координатної захисту, і має вбудований прилад фіксації характеристик - «чорний ящик», і вбудований модуль захисту від небезпечної напруги при роботі поблизу ліній електропередач.
Ураховуючи вищезазначене, за результатами проведеної процедури закупівлі, було укладено договір з переможцем закупівлі ТОВ «УКР ТРАК», на суму 4 946 196,00 UAH, з ПДВ, на підставі якого, на умовах договору у встановлені строки, поставлено товар АВТОКРАН, який наразі перебуває на автобазі замовника, за адресою : м. Київ. вул. Електротехнічна,11 та використовується з метою належного надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій Деснянського району м. Києва.
Додатки :
1. Положення «Про проведення попереднього задокументованого моніторингу визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у процесі закупівель Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі- Положення) затвердженого Наказом №81 від 24.04.2020 року.
2. Службова записка про організацію закупівлі з моніторингом очікуваної вартості та технічними характеристиками.
3. Рішення Антимонопольного Комітету України № 728-р від 24.11.2020 «Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, такою, що є недержавною допомогою відповідно до Закону».
4. Інформація про аналітичне дослідження від 31.08.2020 начальника транспортного відділу.
Уповноважена особа
відповідальна за організацію та
проведення процедур закупівель
товарів, робіт та послуг Дмитро Аміров
Номер:
573f6b9f7b0047b9bb7dbaa502b10e30
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО РОЗЯСНЕННЯ ВИСНОВКУ та АРГУМЕНТОВНЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ПОЯСНЕННЯ на ВИСНОВОК
Дата опублікування:
05.02.2021 12:19
Опис:
ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО РОЗЯСНЕННЯ ВИСНОВКУ
03-02-2021, за результатами моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) ( надалі-закупівля) в електронній системі закупівель опублікований висновок UA-M-2021-01-13-000067 Органу фінансового контролю.
Керуючись пунктом 8 частини 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» просить надати роз'яснення змісту висновку та його зобов'язань, а саме:
По перше :
Чому у Висновку Органу фінансового контролю міститься твердження, що Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав кольорових сканованих копій документів, якщо у складі пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ», яка знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель, чітко вбачається наявність сканкопій документів, що вимагалися Замовником, зокрема і документів на виконання додатку 5 тендерної документації, виконаних у кольоровому форматі (назва файлу«4. Технічна відповідність.pdf»)?
По друге:
Чому у Висновку Орган фінансового контролю стверджує, що Учасник ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію щодо підтвердження наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів світловідбивного жилету, вогнегаснику), чим ніби то не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації ?
Якщо, у складі Пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» міститься :
Довідка (вих. № 2Т-03-12 від 29.09.2020), в якій підтверджено наявність у учасника ТОВ «УКР ТРАК» власних 6 (шести) наборів Комплектів ЗІП АВТР, які складаються з: набору з домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегасника;
До того ж, у складі пропозиції вказаного учасника міститься гарантійний лист (вих. №10Т-03\20 від 30.09.2020) про гарантійні строки на шасі автомобіля та на підйомне обладнання терміном - 36 місяців;
Крім того, пропозиція ТОВ «УКР ТРАК» містить гарантійний лист (№10Т-03\21від 30.09.2020) про забезпечення гарантійного обслуговування в гарантійний термін експлуатації.
По третє:
Просимо роз'яснити правові підстави проведення процедури моніторингу закупівлі, якщо частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено період протягом якого здійснюється моніторинг процедур публічних закупівель, де чітко зазначено, що Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель , строк дії Договору № 3414/1-2020 від 09.11.2020 укладеного з переможцем закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) встановлено з 09-11-2020 по 31-12-2020.
На момент прийняття рішення про моніторинг вказаної закупівлі строк (період) дії договору було закінчено, зобов'язання за Договором Сторонами виконано в повному обсязі до 31.12.2020 року.
На підставі якої норми Закону проводиться моніторингу після закінчення та виконання договору по закупівлі?
По четверте:
- Які саме заходи зобов'язаний виконати Замовник на виконання Висновку моніторингу ураховуючи ту обставину, що під час проведення закупівлі замовником було детально досліджено всі документи, у складі пропозиції учасників, встановлено їх відповідність умовам тендерної документації, а Договір № 3414/1-2020 від 09.11.2020 укладений з переможцем закупівлі на постачання товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) закінчив свою дію 31-12-2020, при цьому всі зобов'язання за Договором Сторонами виконані в повному обсязі?
Заперечення на висновок UA-M-2021-01-13-000067 опублікований в електронній системі заупівель 03-02-2021, за результатми моніторингу у межах проведення моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) ( надалі-закупівля).
Здійснення моніторингу відбулося на підставі Наказу Державної Аудиторської Служби України від 13.01.2021 № 9 «Про початок моніторингу процедур закупівель», за яким Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель наказано забезпечити проведення моніторинг процедури закупівлі UA-2020-08-31-004957-b та прийнято відповідне рішення про проведення моніторингу закупівлі.
По перше
03.02.2021 року на веб-порталі Органом фінансового контролю оприлюднено висновок UA-M-2021-01-13-000067 про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), яким встановлено порушення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31.
Ознайомившись з Висновком, Підприємство категорично не погоджується з твердженням Органу фінансового контролю, зважаючи на наступне.
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 Частини 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 26. Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Частиною 2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація, зокрема встановлено, що у тендерній документації зазначається інформація зокрема, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Крім того, Підпунктом 19 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації по закупівлі встановлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Де Замовником визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В основу Висновку Органом фінансового контролю, покладено твердження про те, що відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками:
-інформації про наявність ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегаснику);
-гарантії на шасі автомобіля;
-гарантії на підйомне обладнання не менше ніж 36 місяців;
- забезпечення гарантійного і сервісного обслуговування автокрану під час гарантійного терміну експлуатації.
Крім того, у додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація до товару» замовник установив вимогу щодо надання кольорових сканованих копій документів з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом, які послідовно формуються в файл (Ім'я файлу: «Технічна відповідність pdf») та завантаження його в електронну систему закупівель безпосередньо учасником через електронний майданчик. усіх документів, зазначених у додатку 5.
Висновок Органу фінансового контролю містить твердження, що Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав кольорових сканованих копій документів, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції.
Вказане твердження не відповідає дійсності.
Переглянувши пропозицію Учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ», зокрема і документів, що вимагалися Замовником згідно додатку 5 тендерної документації, вбачається надання сканкопій документів виконаних у кольоровому форматі.
Про те що сканування документів виконано в кольоровому форматі можна пересвідчитись оглянувши вказані документи, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, де вбачається, що печатки, штампи, які містяться на документах учасника є синього кольору.
Надані учасником документи придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких відповідає оригіналам відповідних документів, з яких чітко вбачається зміст пропозиції та характеристик запропонованого товару, а надані документи учасником у вигляді копій містять надпис з оригіналом згідно, що підтверджує їх відповідність до оригіналам, виконані у кольоровому форматі.
Оформлення документів у складі пропозиції учасником саме у такому форматі не впливає на зміст пропозиції учасника.
Фактично висновок Органу фінансового контролю в цій частині, стосується оформлення тендерної пропозиції учасника.
Оскільки, Замовником визначено умовами тендерної документації, що помилки пропозиції учасника , які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної є Формальними (несуттєвими), підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» у Замовника не було.
Друга частина Висновку Органу фінансового контролю містить твердження, що Учасник ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію щодо підтвердження наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів світловідбивного жилету, вогнегаснику), чим нібито не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації.
Вказане твердження не відповідає дійсності.
Оскільки, у складі Пропозиції учасника ТОВ «УКР ТРАК» міститься :
Довідка (вих. № 2Т-03-12 від 29.09.2020), в якій підтверджено наявність у учасника ТОВ «УКР ТРАК» власних 6 (шести) наборів Комплектів ЗІП АВТР, які складаються з набору з домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегасника;
До того ж, у складі пропозиції вказаного учасника міститься гарантійний лист (вих. №10Т-03\20 від 30.09.2020) про гарантійні строки на шасі автомобіля та на підйомне обладнання терміном на 36 місяців;
Крім того, пропозиція ТОВ «УКР ТРАК» містить гарантійний лист №10Т-03\21від 30.09.2020 про забезпечення гарантійного обслуговування в гарантійний термін експлуатації.
Отже, учасником ТОВ «УКР ТРАК» у складі пропозиції виконано всі умови тендерної документації, надано у складі пропозиції документи передбачені зокрема Додатком 5, з яких чітко вбачається зміст пропозиції та умови обслуговування запропонованого товару.
При цьому, варто зауважити, що порядок розміщення документів учасником у складі пропозиції є несуттєвим, а отже, є таким, що не впливає на зміст пропозиції не спотворює відомостей.
Фактична наявність у складі пропозицій учасників всіх передбачених умовами тендерної документації документів надає Замовнику чітке бачення забезпеченості учасника відповідними комплектами та обумовлює гарантійні терміни обслуговування та характеристики до товару, який постачається.
Отже, Замовник під час розгляду пропозицій та дослідивши наявні документи у складі пропозицій учасників ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» та ТОВ «УКР ТРАК» , що вимагалися умовами тендерної документації по закупівлі, не мав підстав для відхилення пропозицій учасників.
До того ж, відхилення пропозиції учасників закупівлі через формальні підстави, призвело б до порушення Замовником норм та принципів передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По друге
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» ( надалі – Підприємство) вважає протизаконним рішення про початок проведення процедури моніторингу закупівлі, оскільки частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» України «»Про публічні закупівлі» встановлено період протягом якого здійснюється моніторинг процедур публічних закупівель, де чітко зазначено, що Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель , строк дії Договору № 3414/1-2020 від 09.11.2020 укладеного з переможцем закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) встановлено з 09-11-2020 по 31-12-2020.
На момент прийняття рішення про моніторинг вказаної закупівлі строк (період) дії договору було закінчено, зобов'язання за Договором Сторонами виконано в повному обсязі.
Отже, фактично рішення про моніторинг закупівлі було прийнято безпідставно та в супереч встановленого періоду та строку на проведення моніторингу закупівлі визначеного ч.1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Замовник категорично не погоджується з висновком Органу фінансового контролю щодо нібито встановлених порушень.
Тому, Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» та враховуючи вищенаведене, має намір звернутися до суду з позовною заявою щодо оскарження необгрунтованого та протиправного висновку UA-M-2021-01-13-000067 Держаудитслужби України, опублікованого в електронній системі заупівель 03-02-2021, за результатми моніторингу у межах проведення моніторингу закупівлі товару за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди») (оголошення за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b) ( надалі-закупівля).
Додатки :
Витяги з тендерних пропозицій учасників ТОВ «УКР ТРАК» та ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ», що є у загальному доступі в системі прозорро у закупівлі за номером ID: UA-2020-08-31-004957-b:
1. Довідка з пропозиції ТОВ «УКР ТРАК» щодо підтвердження наявності власних 6 (шести) наборів Комплектів ЗІП АВТР: Набір з домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегасника;
2. Гарантійні листи з пропозиції ТОВ «УКР ТРАК» про гарантійні строки на шасі та підйомне обладнання та гарантійний термін експлуатації;
3. Витяг з пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» документів, що вимагалися Замовником згідно додатку 5 тендерної документації, вбачається надання сканкопій документів виконаних у кольоровому форматі;
Уповноважена особа Дмитро АМ