• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Товар за ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» Автокран (за номенклатурною позицією ДК 021:2015: 34142000-4 «Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди»)

Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Завершена

4 946 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 733.00 UAH
Номер: c48e71b5edf542a98783e52dd8e0cad1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 18:05 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 59 UA-2020-08-31-004957-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» та ТОВ «УКР ТРАК» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом недопущення його в подальшому та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до оцінки, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 31.08.2020 № 229/2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ТРАК» (далі – ТОВ «УКР ТРАК»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 16.10.2020 15:35 та до 16.10.2020 до 15:38, протоколи від 19.10.2020 № 387/2020 та від 27.10.2020 № 419/2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг Замовника, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2020, договір про закупівлю товарів від 09.11.2020 № 3414/1-2020, додаткову угоду від 18.11.2020 № 1; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 09.11.2020, звіт про виконання договору про закупівлю від 14.01.2021, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 21.01.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів, світловідбивного жилету, вогнегаснику), гарантії на шасі автомобіля і на підйомне обладнання не менше ніж 36 місяців та забезпечення гарантійного і сервісного обслуговування автокрану під час гарантійного терміну експлуатації. Крім того, у додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація до товару» замовник установив вимогу щодо надання кольорових сканованих копій документів з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом, які послідовно формуються в файл (Ім'я файлу: «Технічна відповідність pdf») та завантаження його в електронну систему закупівель безпосередньо учасником через електронний майданчик. усіх документів, зазначених у додатку 5. Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав кольорових сканованих копій документів, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації. Крім того учасник ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію щодо підтвердження наявності ЗІП АВТР (домкрату, набору ключів світловідбивного жилету, вогнегаснику), чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» та ТОВ «УКР ТРАК», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації, допустив їх до оцінки, визнав переможцем ТОВ «УКР ТРАК» та уклав з ним договір від 09.11.2020 № 3414/1-2020. Відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Крім того Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив звіт про виконання договору від 14.01.2021, сума оплати за договором становить 4 946 196,00 гривні.
Період усунення порушень: 03.02.2021 17:39 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 17:39

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок моніторингу оскаржується в Окружному адміністративному суді міста Києва. Подано адміністративний позов, про що свідчить витяг зі сторінки Судової влади України. Номер справи №640/3123/21. Дата 09.02.2021. Скан копія документів: витяг зі сторінки з Судової влади України про прийняття справи та сканкопія позову додаються.
Дата публікації: 16.02.2021 15:01

Запити/Пояснення